توسعه ساخت و ساز مناسب در شهرستان گلوگاه محمد فیروزیان

توسعه ساخت و ساز مناسب در شهرستان گلوگاه

در آیین برگزاری جشن مهندسی در دفتر نمایندگی گلوگاه، عضو گروه تخصصی برق شورای مرکزی کشور بیان کرد: با همکاری مسئوولان سیاسی و شهری گلوگاه بتوانیم نسبت به توسعه ساخت و ساز مناسب در این شهرستان سهیم باشیم

کد خبر: 971209011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ اسفند ۹۷ - ۴:۱۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در آیین برگزاری جشن مهندسی در دفتر نمایندگی گلوگاه، عضو گروه تخصصی برق شورای مرکزی کشور بیان کرد: با همکاری مسئوولان سیاسی و شهری گلوگاه بتوانیم نسبت به توسعه ساخت و ساز مناسب در این شهرستان سهیم باشیم

توسعه ساخت و ساز مناسب در شهرستان گلوگاه

توسعه ساخت و ساز مناسب در شهرستان گلوگاه

توسعه ساخت و ساز مناسب  در شهرستان گلوگاه

محمد فیروزیان با تبریک روز مهندس در آیین گرامیداشت روز مهندسی گلوگاه گفت: باید سعی کنیم که در کنار هم دیگر شهر خوبی را بسازیم.
وی با بیان این که گلوگاه بعنوان مبادی ورودی و خروجی شرقی استان مازندران محسوب می ‌گردد، ادامه داد: این موضوع برای ما داری اهمیت است و باید تلاش کنیم که منظر زیبایی برای این شهر تنظیم و گرداوری کنیم.
فیروزیان افزود: خواجه نصرالدین طوسی از دانشمندان بزرگی بود که نشان داد، در شرایط سخت، فعل “ما می ‌توانیم” را بخوبی صرف کرد.
خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، خاطر نشان کرد: مهندسان در ساخت و ساز حوزه عمرانی کشور می‌ توانیم این فعل را به تأسی از خواجه نصرالدین طوسی صرف کنیم.

توسعه ساخت و ساز مناسب در شهرستان گلوگاه

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با همکاری مسئوولان سیاسی و شهری گلوگاه بتوانیم نسبت به توسعه ساخت و ساز مناسب در این شهرستان اقدام لازم داشته و سهیم باشیم.
در آغاز آیین، منیره طهماسبی سرپرست دفتر نمایندگی به ایراد سخنرانی پرداخت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی ترافیک pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۹۷
506 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0