کيفيت مطلوب ساختمان مرهون تعامل شهرداري و نظام مهندسي شهردار قرچک بیان کرد:

کيفيت مطلوب ساختمان مرهون تعامل شهرداري و نظام مهندسي

محسن خرمي شريف در نخستین نشست شهرسازي شهرداري قرچک در سال نود و هشت که در سالن اجتماعات برگزار گردید، با تبريک فرارسيدن ميلاد باسعادت حضرت مهدي(عجل الله تعالی فرجه الشریف) گفت: رسالت ما صيانت از حقوق شهر و شهروندان است و بايد از نظارت برساخت سازها توسط معاونت شهرسازي و گشت‌ هاي ساختماني در سطح شهر بيش تر گردد تا از ساخت‌وساز غير مجار جلوگيري گردد.

کد خبر: 980202005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸ - ۱۲:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محسن خرمي شريف در نخستین نشست شهرسازي شهرداري قرچک در سال نود و هشت که در سالن اجتماعات برگزار گردید، با تبريک فرارسيدن ميلاد باسعادت حضرت مهدي(عجل الله تعالی فرجه الشریف) گفت: رسالت ما صيانت از حقوق شهر و شهروندان است و بايد از نظارت برساخت سازها توسط معاونت شهرسازي و گشت‌ هاي ساختماني در سطح شهر بيش تر گردد تا از ساخت‌وساز غير مجار جلوگيري گردد.

کيفيت مطلوب ساختمان مرهون تعامل شهرداري و نظام مهندسي

کيفيت مطلوب ساختمان مرهون تعامل شهرداري و نظام مهندسي

کيفيت مطلوب ساختمان مرهون تعامل  شهرداري و نظام مهندسي است

خرمی شریف با عنوان اين که کيفيت مطلوب ساختمان مرهون تعامل شهرداري و نظام مهندسي است، ادامه داد: ليست دفاتر نقشه‌کشي در سطح شهر قرچک بايد در سامانه شهرسازي توسط واحد انفورماتيک انجام و به‌روزرساني گردد.
وی عنوان داشت: تمامی دفاتر مهندسي در سطح قرچک فعال هستند مي ‌توانند تا پانزدهم ارديبهشت جهت تکميل پروانه و ادامه کار و دریافت مجوز تأسيس دفتر به معاونت شهرسازي مراجعه کنند.
اين مدير شهري مطرح کرد: رابط بين شهرداري و دفاتر نقشه‌کشي مي ‌بايست فقط فردي باشد که مجوز به نام آن صادر گردیده است.
اين مدير شهری، بر نظارت ويژه مأموران گشت ساختماني بر ساخت و سازها اشاره کرد و گفت: نشستی با مأموران گشت ساختماني و ناظرين جهت آموزش و بررسي حريم و محدوده توسط طرح تفصيلي انجام گردد.
خرمی شریف تصریح کرد: نظر مهندسي محاسبه در تمامي مراحل ساخت مسکن توسط فردي باشد که بعنوان محاسب ساختمان در نقشه نوسازي مشخص‌شده باشد.
وی گفت: معاونت شهرسازي و مديران مناطق مديريت شهري نظارت کنند اگر گزارشي در خصوص پايان کار از طرف سند ناظر بصورت شفاف به شهرداري گزارش نشد از صدور پايان کار خودداري کنند.

کيفيت مطلوب ساختمان مرهون تعامل شهرداري و نظام مهندسي

اين مدير شهري تأکيد کرد: ارائه معرفي‌نامه مهندسين طراح و ناظر هر پروژه (پلاک ثبتي) بصورت تايپي با مهر برجسته توسط نظام مهندسي بهمراه نقشه‌هاي ممهور شده الزامي است.
وی در خاتمه افزود: کميته طرح و نما منظر شهري توسط معاون شهرسازي شهرداري تشکيل و فعال گردد.
لازم به ذکر است نخستین نشست شهرسازي شهرداري قرچک در سال نود و هشت به رياست محسن خرمي شريف شهردار و با حضور جعفر صالحي معاون شهرسازي، مديران مناطق و ديگر اعضاي اين نشست، در سالن اجتماعات شهرداري برگزار گردید.
منبع: خبرگزاری آریا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ اردیبهشت ۹۸
666 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0