تعیین مراکز تصمیم‌گیری ملی و استانی مستلزم نقش آفرینی مهندسان ترافیک در نشست اخیر گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی

تعیین مراکز تصمیم‌گیری ملی و استانی مستلزم نقش آفرینی مهندسان ترافیک

گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی در نشست اخیر خود گزارش نشست های بازنگری آیین نامه طراحی راه‌های شهری طبق اصول حمل و نقل پایدار را بررسی کرد. این نشست ها در محل دفتر ترافیک وزارت کشور تشکیل شده و گروه تخصصی مقرر نمود، جایگاه مطالبات عارضه سنجی ترافیک و ایمنی حین عملیات اجرایی در فصول آیین نامه جدید مشخص و تبیین گردد.

کد خبر: 191006009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ مهر ۹۸ - ۱۱:۵۸ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی در نشست اخیر خود گزارش نشست های بازنگری آیین نامه طراحی راه‌های شهری طبق اصول حمل و نقل پایدار را  بررسی کرد. این نشست ها در محل دفتر ترافیک وزارت کشور تشکیل شده و گروه تخصصی مقرر نمود، جایگاه مطالبات عارضه سنجی ترافیک و ایمنی حین عملیات اجرایی در فصول آیین نامه جدید مشخص و تبیین گردد.

تعیین مراکز تصمیم‌گیری ملی و استانی مستلزم نقش آفرینی مهندسان ترافیک

تعیین مراکز تصمیم‌گیری ملی و استانی مستلزم نقش آفرینی مهندسان ترافیک

تعیین مراکز تصمیم‌گیری ملی و استانی  مستلزم نقش آفرینی مهندسان ترافیک

اعضای گروه تخصصی ترافیک هم‌چنین بر پایبندی به مراجع فنی و علمی ملی و بین المللی در تعاریف پارامترها و روابط عملکرد ترافیکی راه‌های شهری تاکید و در خواست رفع هر گونه مغایرت احتمالی مابین آیین نامه جدید و ضوابط ملاک عمل قبلی را دارند.

در ادامه نشست، موضوع طراحی و نظارت بر راه ‌های دسترسی اختصاصی کاربری‌ها با استفاده از خدمات مهندسین ترافیک دارای صلاحیت ارائه و مقرر گردید، تفاهم‌نامه مربوطه در اسرع وقت تهیه و به انضمام سایر مبانی خدمات نهایی ترافیک به معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد گردد.

تعیین مراکز تصمیم‌گیری ملی و استانی مستلزم نقش آفرینی مهندسان ترافیک

به گفته شیران، ریاست گروه تخصصی ترافیک، در این نشست عناوین کمیسیونها، شوراها و مراکز تصمیم‌گیری ملی و استانی که مستلزم نقش آفرینی و حضور نمایندگان رشته ترافیک نظام مهندسی است، مشخص شد و مقرر گردید مکاتبات لازم در این رابطه با وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور صورت گیرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مهر ۹۸
469 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0