مجموعه فرهنگی ورزشی نظام مهندسی قم سال نود و هفت به بهره ‌برداری می‌ رسد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد:

مجموعه فرهنگی ورزشی نظام مهندسی قم سال نود و هفت به بهره ‌برداری می‌ رسد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از بهره ‌برداری فاز اول مجموعه فرهنگی ورزشی این سازمان در منطقه پردیسان در سال آینده خبر داد.

کد خبر: 961212003 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ - ۷:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از بهره ‌برداری فاز اول مجموعه فرهنگی ورزشی این سازمان در منطقه پردیسان در سال آینده خبر داد.

مجموعه فرهنگی ورزشی نظام مهندسی قم سال نود و هفت به بهره ‌برداری می‌ رسد

مجموعه فرهنگی ورزشی نظام مهندسی قم سال نود و هفت به بهره ‌برداری می‌ رسد

مجموعه فرهنگی ورزشی نظام مهندسی  قم سال نود و هفت به بهره ‌برداری می‌ رسد

امین مقومی ظهر جمعه در نماز جمعه پردیسان قم بیان داشت: در استان قم به همه مجموعه ‌های مساجد و حسینیه ‌ها بصورت افتخاری توسط مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان قم خدمات مهندسی ارائه می گردد.
مجموعه فرهنگی ورزشی نظام مهندسی قم سال نود و هفت به بهره برداری می رسد.
مقومی با اشاره به آغاز بکار سازمان نظام مهندسی از سال هفتاد و چهار با مصوبه مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروز بیش از پنج هزار و دویست نفر از مهندسان استان قم در رشته ‌های ۷ گانه مهندسی عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هستند و به مردم قم و پنج شهر تابعه خدمات مهندسی ارائه می ‌دهند.
وی در ادامه با عنوان این که در زمین لرزه های سال ‌های اخیر در کشور شاهد کاهش تلفات جانی و مالی بودیم، یاد آور شد: اگر زمین لرزه های منجیل، بم و کرمانشاه را با یک دیگر مقایسه کنیم مشاهده میگردد با رعایت حداقل ‌های مقررات ملی ساختمان جان و مال مردم بیش تر محفوظ می ‌ماند.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم خاطر نشان ساخت: در سیاست ‌های کلی نظام تقویت و کارآمدی نظام مهندسی تأکید شده است و امیدوار هستیم تغییراتی که قرار است ایجاد گردد در این راستا باشد و بازنگری در قوانین مسکن و شهرسازی با محور خانواده صورت گیرد.
وی با اعلام این که فعالیت‌ های نظام مهندسی در حوزه طراحی و نظارت معطوف است، تصریح کرد: در عرصه اجرا متأسفانه شاهد هستیم ساخت و سازها گاهی از طرف افراد بدون صلاحیت صورت می‌ گیرد و از این رو حضور مجریان ذی صلاح و نظارت سازمان نظام مهندسی در راستای دفاع از سرمایه‌ های ملی است.
مقومی گفت: در حوزه آموزش، نظارت و اخلاق مهندسی اقدامات خوبی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم صورت گرفته است که همه این هزینه‌ ها از خود اعضای سازمان تأمین شده است.

مجموعه فرهنگی ورزشی نظام مهندسی قم سال نود و هفت به بهره ‌برداری می‌ رسد

وی افزود: صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان سندی است که نشان دهنده کیفیت ساختمان است و سعی می ‌کنیم از سال آینده واحدی در سازمان ایجاد گردد تا مجتمع‌ های مسکونی که نتوانستند پایان کار بگیرند مشکلات آن ‌ها بررسی و برای حل آن راهکارهایی ارائه گردد.
مقومی در ادامه با اشاره به ساخت مجتمع فرهنگی و ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در پردیسان اظهار داشت: فاز اول این مجموعه سال آینده به بهره‌ برداری خواهد رسید و در اختیار مهندسان و مردم منطقه پردیسان قرار می ‌گیرد.
ریاست سازمان استان گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در سال‌ های اخیر چندین بار رتبه برتر مقررات ملی ساختمان را کسب کرد و مهندسان در فعالیت ‌های خود باید حقوق بهره ‌برداران را اولویت قرار دهند.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اسفند ۹۶
992 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0