انتقاد استاندار کهگیلویه و بویر احمد از شیوه اجرای کمیسیون ماده صد علی محمد احمدی

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویر احمد از شیوه اجرای کمیسیون ماده صد در کهگیلویه و بویراحمد

علی محمد احمدی ضمن انتقاد از شیوه اجرای کمیسیون ماده صد در استان بیان کرد: این کمیسیون مهم بجای جلوگیری از تراکم سازی و برخورد با تخلفات، حربه‌ای برای درآمد زایی گردیده است.

کد خبر: 961018014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ دی ۹۶ - ۱:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،علی محمد احمدی ضمن انتقاد از شیوه اجرای کمیسیون ماده صد در استان بیان کرد: این کمیسیون مهم بجای جلوگیری از تراکم سازی و برخورد با تخلفات، حربه‌ای برای درآمد زایی گردیده است.انتقاد استاندار کهگیلویه و بویر احمد از شیوه اجرای کمیسیون ماده صد

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویر احمد از شیوه اجرای کمیسیون ماده صد

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویر احمد از شیوه اجرای کمیسیون ماده صد

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویر احمد از شیوه اجرای  کمیسیون ماده صد در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویر احمد در دیدار با عضوهای هیئت رئیسه نظام مهندسی استان، با اعلام این که تا وضعیت مطلوب فاصله داریم، ادامه داد: عضوهای نظام مهندسی باید با جدیت و با نظارت مستمر کاستیها، چالشها و نقاط ضعف را برطرف سازد.
احمدی، برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرمجاز را مستلزم حذف ملاحظات قومی و گروهی ذکر و بیان کرد: برای تامین منافع مردم و توسعه استان با هیچ مسئولی تعارف ندارم هرکسی از انجام وظایف خود سرباز زند باید منتظر برخورد باشد.حادثه سهمیه ای نیست و بهنگام وقوع اتفاق، همگان در معرض خطر قرار دارند و باید اعمال پیش گیرانه کرد .
هم چنین عزیز فَیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم از تشکیل کمیته چهار نفره تقویت کمیسیون ماده صد و کمیسیون ماده پنجاه و شش خبر داد و افزود: برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و تخریب اماکن غیراستاندارد در اولویت کاری این کارگروه قرار دارد.

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویر احمد از شیوه اجرای کمیسیون ماده صد

فیلی خاطر نشان ساخت: الزام ساختمانهای چهار طبقه به بالا و انبوه سازی به داشتن مجری، ناظر طرح و رعایت شیوه نامه ساخت و ساز از سایر اقدامات مهمی است که در دستور کار این کارگروه قرار دارد.

منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی اسفند نظارت ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ دی ۹۶
817 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0