شرایط آسانسورها در استان ایلام، بحرانی و خیلی بحرانی احمد کرمی

شرایط آسانسورها در استان ایلام، بحرانی و خیلی بحرانی

در نشست کارگروه استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات استان ایلام اظهار داشت: باید آسانسور را از اجزاء ساختمان به حساب آورد و در این زمینه نظام مهندسی و استاندارد پیشنهادات لازم را ارائه و مکانیزم قانونی آن را تعریف کنند.

کد خبر: 970912006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷ - ۴:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در نشست کارگروه استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات استان ایلام اظهار داشت: باید آسانسور را از اجزاء ساختمان به حساب آورد و در این زمینه نظام مهندسی و استاندارد پیشنهادات لازم را ارائه و مکانیزم قانونی آن را تعریف کنند.

شرایط آسانسورها در استان ایلام، بحرانی و خیلی بحرانی

شرایط آسانسورها در استان ایلام، بحرانی و خیلی بحرانی

شرایط آسانسورها در استان ایلام، بحرانی و  خیلی بحرانی

« احمد کرمی» معاون عمرانی استاندار ایلام، در نشست کارگروه استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات، که با موضوع بررسی آخرین وضعیت استانداردسازی آسانسور و اقدامات انجام شده در مورد معاینه فنی موتورخانه‌ها برگزار گردید، ادامه داد: آموزش ‌های پیشگیرانه در مورد استانداردسازی آسانسور در مدارس و رسانه‌ های مختلف خیلی مهم است و این موضوع مهم باید در ساخت‌و سازهای آینده مورد توجه قرار گیرد.
کرمی با عنوان این‌ که شیوه استانداردسازی در این زمینه باید قابلیت اجرایی داشته باشد و مردم را سردرگم نکند، افزود: باید آسانسور را از اجزاء ساختمان به حساب آورد و در این زمینه نظام مهندسی و استاندارد پیشنهادات لازم را ارائه و مکانیزم قانونی آن را تعریف کنند.
وی گفت: در مورد مسکن مهر و مشکلات آسانسورهای آن مشخص نیست متولی کیست؟ سازنده و یا مدیران ساختمان ‌ها؟

شرایط آسانسورها در استان ایلام، بحرانی و خیلی بحرانی

کرمی تصریح کرد: در ادارات باید اصول ایمنی رعایت گردد و در بیمارستان ‌ها نیز موضوع حیاتی‌تر است و بازرسی‌های استاندارد نیز باید منتج به نتیجه باشد.
«مهناز همتی» مدیرکل استاندارد ایلام نیز با تبیین استانداردهای لازم برای آسانسورها و قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، خاطر نشان کرد: تا به حال از صد و بیست و هفت آسانسور بازدید بعمل آمده که صد و بیست مورد بحرانی و هفت مورد نیز خیلی بحرانی ارزیابی گردیده است.

منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی مکانیک

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ آذر ۹۷
687 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0