شرکت بیش از ۲ هزار ۴۰۰ نفر هرمزگانی در آزمون نظام مهندسی معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان بیان کرد:

شرکت بیش از ۲ هزار ۴۰۰ نفر هرمزگانی در آزمون نظام مهندسی

ابراهیم رستم گورانی اظهار داشت: دومین آزمون نظام مهندسی ساختمان و نخستین آزمون نظام کاردانی و معماران تجربی امسال برگزار می گردد.

کد خبر: 971107021 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ بهمن ۹۷ - ۲:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ابراهیم رستم گورانی اظهار داشت: دومین آزمون نظام مهندسی ساختمان و نخستین آزمون نظام کاردانی و معماران تجربی امسال برگزار می گردد.

شرکت بیش از ۲ هزار ۴۰۰ نفر هرمزگانی در آزمون نظام مهندسی

شرکت بیش از ۲ هزار ۴۰۰ نفر هرمزگانی در آزمون نظام مهندسی

بیش از ۲ هزار ۴۰۰ نفر هرمزگانی در آزمون نظام مهندسی شرکت کردند

وی ادامه داد: در اجرای مواد بیست و هشت، بیست و شش، دوازده، یازده، پنج آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با همکاری شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور در هفت رشته مهندسی معماری، عمران (نظارت، اجرا و محاسبات) مهندسی مکانیک و مهندسی برق (نظارت وطراحی)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برای دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه ۳ در تاریخ یازدهم و دوازدهم بهمن ماه نود و هفت در استان هرمزگان بطور هماهنگ و همزمان با سراسر کشور برگزار می گردد.
گورانی گفت: مجموع کل شرکت کنندگان در آزمون ورود به حرفه مهندسی در استان ۲ هزار و چهارصد و هجده نفر است که از این تعداد پانصد و یک نفر داوطلب زن و هزار و نهصد و هفده نفر داوطلب مرد است.
وی، مجموع شرکت کنندگان آزمون ورود به حرفه نظام کاردانی را سی و شش نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد دو نفر داوطلب زن و سی و چهار نفر داوطلب مرد است.
معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان تصریح کرد: همچنین از این تعداد ۶ نفر داوطلب ورود به آزمون معماران تجربی هستند.


گورانی یاد آور شد: آزمون در ۲ نوبت صبح و عصر در تاریخهای یازدهم و دوازدهم بهمن نود و هفت در دو حوزه شهرستان بندرعباس (دانشگاه آزاد اسلامی جامع بندرعباس) و جزیره کیش (دانشگاه صنعتی شریف واحد کیش) برگزار می گردد.
وی افزود: شرکت کنندگان میتوانند جهت اطلاعات بیش تر و اخذ کارت ورود به جلسه از تاریخ هشتم بهمن لغایت یازدهم بهمن سال نود و هفت به سایت دفتر تدوین مقررات ملی ساختمان ایران به آدرس www.nbri.ir مراجعه نمایند.

 

منبع: خبرگزاری شبستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۹۷
597 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0