وجدان بیدار جامعه کاملا همراه اقدام ضد فساد وزیر راه و شهرسازی است علی ساری، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس

وجدان بیدار جامعه کاملا همراه اقدام ضد فساد وزیر راه و شهرسازی است

،به دنبال اقدامات ضد فساد در سازمان نظام مهندسی ساختمان که توسط وزیر راه و شهرسازی صورت گرفته است، نمایندگان مجلس از طیف ‌ها و کمیسیون ‌های مختلف به این اقدام واکنش نشان داده‌اند.

کد خبر: 970710021 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷ - ۷:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور،به دنبال اقدامات ضد فساد در سازمان نظام مهندسی ساختمان که توسط وزیر راه و شهرسازی صورت گرفته است، نمایندگان مجلس از طیف ‌ها و کمیسیون ‌های مختلف به این اقدام واکنش نشان داده‌اند.

وجدان بیدار جامعه کاملا همراه اقدام ضد فساد وزیر راه و شهرسازی است

وجدان بیدار جامعه کاملا همراه اقدام ضد فساد وزیر راه و شهرسازی است

وجدان بیدار جامعه کاملا  همراه اقدام ضد فساد وزیر راه و شهرسازی است/ وزیر راه و شهرسازی در سخت‌ ترین شرایط برجام، هواپیما وارد ایران کرد/ برخی در پی تخریب وزیر راه و شهرسازی در مجلس هستند

در مسیر مبارزه با فساد اغلب نمایندگان مجلس معتقد هستند حرکت در این مسیر هزینه‌ های بسیاری دارد و اقدامات صورت گرفته توسط وزیر راه و شهرسازی یک قدم مثبت در این مسیر است و وجدان بیدار جامعه همراه و همگام با ایشان در مسیر مبارزه با فساد است.
علی ساری، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم اهواز، بای، حمیدیه و کارون در استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در مورد بحث مبارزه با فساد و اقدام اخیر آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در مباحث مربوط به سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: در حوزه وزارت راه و شهرسازی وقتی به شاکله آن نگاه می ‌کنیم یک انسان مثبت و زحمتکش به نام آقای آخوندی وجود دارد ولی چون همه کارها در این وزارتخانه توسط ایشان انجام نمی‌ گیرد، خیالمان از بابت انجام برخی کارها راحت نیست.
وزیر راه و شهرسازی در سخت‌ ترین شرایط برجام، هواپیما وارد ایران کرد
ساری ادامه داد: در حوزه جاده ضعف وجود دارد که سبب شده با آبروی آقای آخوندی بازی شود. ایشان مدیری است که در سخت ‌ترین شرایط از برجام قبل از به مشکل خوردن آن استفاده بهینه داشت و نهایت بهره را برد. خیلی از افراد وقتی او سوار هواپیما شد و به ایران آمد کار او را تبلیغاتی دانستند ولی بنظرم آخوندی به آن هایی که اعلام کردند برجام ظرفیت ندارد ثابت کرد که میتوان از آن کمال بهره را برد و به بهترین شکل این ادعا را نشان داد.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، بابت ایستادگی وزیر راه و شهرسازی در بحث مبارزه با فساد و مقاومت در برابر سهم خواهی‌ها بیان کرد: مبارزه با فساد همیشه هزینه‌ هایی مانند اتهام، برچسب به خود فرد و اعضای خانواده اش را دارد و وقتی وارد این راه می‌ شویم مشکلاتی وجود دارد. نقد وزارت راه و شهرسازی سرجای خود ولی کار آخوندی و اهرم ایشان مقابل عده‌ای که جا خوش کرده‌اند و تلاش می‌ کنند به هر شکلی سوء استفاده کنند هزینه دارد ولی وجدان بیدار جامعه کاملا همراه کسانی است که پای این مسیرها ایستادگی می ‌کنند.

وجدان بیدار جامعه کاملا همراه اقدام ضد فساد وزیر راه و شهرسازی است

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اعتماد یک پروسه صددرصدی است و این میزان از سهمهای کوچک و حتی کم تر از یک درصد تشکیل می‌ شود. هرکس در این مسیر قدمی بردارد موجب اعتماد مردم خواهد شد و اقدام وزیر راه و شهرسازی هم در همین مسیر است. باز هم تاکید میکنم وجدان بیدار جامعه همراه و همگام با ایشان در مسیر مبارزه با فساد است.
وی در ادامه با اشاره به مباحث موجود در بحث نظام مهندسی و اختلافات موجود در آن اظهار داشت: بنده بعنوان دانش آموخته مهندسی بنظرم در مجموعه نقدهای نظام مهندسی نمیتوان حق را کاملا به یک طرف داد. آن چه که طی سالهای گذشته شاهد آن بودیم این است که ۲ طرف در یک مسیر قدم برنداشته اند و همین موضوع سبب شد تا این چالشها عمیق گردد. در این مسیر متاسفانه نظام مهندسی هم در انتخاب افراد اشتباه داشت و سبب شد خروجی مطلوبی نداشته باشد. بهمین خاطر این موضوع می‌‌ طلبد که هر دو سمت با یک دید مشترک به این بحث نگاه کنند تا خروجی مثبت مد نظر جامعه حاصل گردد. با این حال قدم هایی که آقای آخوندی در بحث مبارزه با فساد برداشته اند از زوایایی که در جامعه نگاه می ‌کنیم مثبت بوده است.

منبع : ترابر نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته برنزی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مهر ۹۷
733 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0