مراسم بزرگداشت مهندسین در علی آباد کتول مراسم بزرگداشت مهندسین

مراسم بزرگداشت مهندسین در علی آباد کتول

 مراسم بزرگداشت مهندسان علی آباد کتول شامگاه گذشته با حضور جمعی از مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی در این شهرستان برگزار گردید.

کد خبر: 961208007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ اسفند ۹۶ - ۱۰:۵۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  مراسم بزرگداشت مهندسان علی آباد کتول شامگاه گذشته با حضور جمعی از مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی در این شهرستان برگزار گردید.

مراسم بزرگداشت مهندسین در علی آباد کتول

مراسم بزرگداشت مهندسین در علی آباد کتول

مراسم بزرگداشت مهندسین  در علی آباد کتول

گردهمایی گرامیداشت روز مهندس با دو روز تاخیر، شامگاه گذشته با حضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، کریمی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان، هدایتی کتولی فرماندار و حجت الاسلام حسینی، ریاست اداره تبلیغات اسلامی علی آباد کتول، اسفندیاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی این شهرستان برگزار گردید.
مراسم بزرگداشت مهندسین در علی آباد کتول برگزار شد.
در این گردهمایی، محسن زنگانه رییس دفتر نمایندگی نظام مهندسی گلستان در علی آباد کتول در این آئین بیان کرد: روز مهندس به معنای واقعی روزی است که مهندسان با استفاده از اندوخته های خود در کنار رعایت اخلاق حرفه ای به مسئولیتهای خود عمل و به مردم خدمت کنند.

مراسم بزرگداشت مهندسین در علی آباد کتول

حسن هدایتی کتولی فرماندار علی آباد کتول هم در این آئین به تشریح فاکتورهای مهم در مهندسی پرداخت و آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی هم بعد از وی به جایگاه رفت و درباره مسکنی با ویژگیهای معماری اسلامی سخنرانی کرد.
اجرای موسیقی توسط ابوالفضل تجری و گروه نوازنده اش و هم چنین اجرای نمایش از بخشهای دیگر این گردهمایی بود.

منبع : گلستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۶
882 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0