برگزاری اختتامیه نخستین دوره مسابقات ورزشی نظام مهندسی اختتامیه جشنواره ورزشی

برگزاری اختتامیه نخستین دوره مسابقات ورزشی نظام مهندسی

اختتامیه نخستین جشنواره ورزشی نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی هشتم آذر امسال در سالن همایش های ایثار برگزار گردید.

کد خبر: 960911020 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ آذر ۹۶ - ۱:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی ، اختتامیه نخستین جشنواره ورزشی نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی هشتم آذر امسال در سالن همایش های ایثار برگزار گردید.برگزاری اختتامیه نخستین دوره مسابقات ورزشی نظام مهندسی

برگزاری اختتامیه نخستین دوره مسابقات ورزشی نظام مهندسی

برگزاری اختتامیه نخستین دوره مسابقات ورزشی نظام مهندسی

برگزاری اختتامیه نخستین دوره مسابقات  ورزشی نظام مهندسی

در این آئین، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی ضمن تسلیت به حادثه دیدگان زلزله اخیر در کرمانشاه بیان کرد: جامعه مهندسین استان شریک غم بازماندگان این حادثه هستند و این حادثه بزرگ را به همه ملت ایران تسلیت میگویند.
«علی اکبر رمضانی» حادثه اخیر در کرمانشاه را فرصتی مهم برای اشاعه فرهنگ استفاده از یافته های علمی و حرفه ای در حوزه مهندسی قلمداد کرد و گفت: امیدوار هستیم با ترویج مقررات ملی ساختمان، نفوذ توسعه مهندسی ساختمان در جامعه و ایجاد فرهنگ عمومی ساخت و ساز، هم زمان با همگام شدن مسئولین در موضوع کیفی سازی شاهد افزایش فرهنگ عمومی ساخت و ساز باشیم.
رمضانی، افزایش فرهنگ عمومی، ترویج مقررات ملی ساختمان و توصیه به رعایت قوانین در همه ساخت و سازها را از وظایف اجتماعی مهندسین عنوان کرد که به آن اهتمام دارند.
وی، ورزشکاران را به علت داشتن روحیه تعامل، همدلی، مشارکت و کار تیمی مهمتر و موثر تر از دیگر اعضای جامعه دانست و ادامه داد: با استفاده از این ویژگی و توانمندی حرفه ای باید بتوانیم در ارتقای سطح زیستی مردم اثرگذار باشیم.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه ساختمان باید محل امنی برای شهروندن باشد، افزود: مهندسین میتوانند با توجه بیش تر، ایمنی و امنیت را بیش تر کنند، این خواسته با کار تیمی که از اهداف مهم برگزاری مسابقات ورزشی مهندسین نیز بود محقق می گردد چرا که کار تیمی و مشارکت مهندسین تأثیر بسزایی در تحقق برنامه ها دارد.

برگزاری اختتامیه نخستین دوره مسابقات ورزشی نظام مهندسی


رمضانی با اعلام اینکه استان خراسان شمالی از استانهای پر خطر و زلزله خیز است ابراز امیدواری کرد با کار مشارکتی خسارتهای ناشی از حوادث کاسته گردد و به حداقل برسد.
رمضانی بر این باور است که ورزش جز لاینفک حرفه و زندگی است طبق همین اساس هم از مهندسان شرکت کننده در اولین جشنواره ورزشی مهندسین نظام مهندسی ساختمان استان تقدیر و تشکر کرد.
«رازقندی» مسئول برگزاری نخستین جشنواره ورزشی نظام مهندسی خراسان شمالی هم در این آئین با قدردانی از همکاریهای هیئتهای ورزشی و هیئت مدیره سازمان که موجبات برگزاری این مسابقات را فراهم کردند، افزود: این دوره از فستیوال ورزشی مهندسین با حضور پنج تیم فوتبال، چهار تیم والیبال، تیمهای بسکتبال، شنا، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز برگزار گردید.
در طی این آئین از تیمها و نفرات برتر رقابتهای ورزشی این جشنواره تقدیر و به آنها لوح تقدیر، مدال و جوایز نقدی اهدا گردید.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق نظارت اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ آذر ۹۶
862 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0