برگزاری آیین اختتامیه پنجمین کارگاه سابقه قوام الدین شیرازی مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس

برگزاری آیین اختتامیه پنجمین کارگاه سابقه قوام الدین شیرازی

پنجمین دوره کارگاه مسابقه قوام الدین شیرازی، از آغاز اردیبهشت ماه و با برگزاری جلسات و پنل‌ های تخصصی و کارگاه اجرای پروژه‌ های راه یافته به مرحله نهایی با عنوان “بازی بعد از ۷.۳” برگزار گردید.

کد خبر: 980214004 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ - ۹:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،پنجمین دوره کارگاه مسابقه قوام الدین شیرازی، از آغاز اردیبهشت ماه و با برگزاری جلسات و پنل‌ های تخصصی و کارگاه اجرای پروژه‌ های راه یافته به مرحله نهایی با عنوان “بازی بعد از ۷.۳” برگزار گردید.

برگزاری آیین اختتامیه پنجمین کارگاه سابقه قوام الدین شیرازی

برگزاری آیین اختتامیه پنجمین کارگاه سابقه قوام الدین شیرازی

آیین اختتامیه پنجمین کارگاه سابقه قوام  الدین شیرازی برگزار شد

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس در آیین اختتامیه این رویداد فنی و تخصصی، بیان کرد: سال نود و چهار و با پیشنهاد و تصویب هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی وقت فارس، این رویداد شروع شد.
امیرحسین جمشیدی با عنوان این که این رویداد با هدف بزرگداشت روز معمار طراحی و اجرایی گردیده است، افزود: سال نود و شش خاطره خوبی از سومین دوره برگزاری این رویداد به واسطه تخریب آثار تولید شده توسط شرکت کنندگان توسط شهرداری و بواسطه ناهماهنگی و یک سو تفاهم، در اذهان برگزار کنندگان باقی ماند.
جمشیدی با عنوان این که کسی گمان نمی ‌کرد دوره چهارم این رویداد برگزار گردد، عنوان داشت: با تلاش دست‌اندرکاران و همراهی نمایندگان مردم شیراز در مجلس و سازمان نظام مهندسی فارس، دوره چهارم به بهترین شکل ممکن برگزار گردید.
وی ادامه داد: در دوره پنجم، سی و دو طرح از بین طرح‌های ارائه گردیده از سراسر کشور پذیرفته شد و در نهایت هشت طرح به مرحله اجرا و نهایی رسید.
جمشیدی ابراز امیدواری کرد که در سال‌ های آینده شاهد بین‌المللی شدن این رویداد باشیم، تصریح کرد: دوره پنجم رویداد معماری قوام‌الدین، علیرغم تمام ناملایمات و کارشکنی‌ها، به واسطه همراهی مطلوب نمایندگان مردم شیراز در مجلس و همدلی و مساعدت شورای اسلامی و شهرداری شیراز برگزار گردید.

برگزاری آیین اختتامیه پنجمین کارگاه سابقه قوام الدین شیرازی

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس، با قدردانی از آیت الله دژکام به واسطه بازدید از محل کارگاه مسابقه، تاکید کرد که حضور نماینده ولی فقیه در شیراز ضمن این که سبب دلگرمی همه برگزار کنندگان بود، عاملی برای جمع شدن حاشیه ‌ها محسوب می ‌شد.
در این آیین، طرح‌ های برتر معرفی و از سرپرستان و اجرا کنندگان این طرح‌ ها قدردانی گردید.

منبع: خبر نما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ اردیبهشت ۹۸
470 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0