اصلاح مکانیسمهای سازمان نظام مهندسی رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران بیان کرد:

حمایت شورای شهر از سازمان نظام مهندسی بعنوان نهادی انتخابی

ریاست کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با تاکید بر روحیه مشارکت طلبی شورای پنجم شهر تهران از حمایت شورای شهر تهران از سازمان نظام مهندسی خبر داد

کد خبر: 970716009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ مهر ۹۷ - ۵:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با تاکید بر روحیه مشارکت طلبی شورای پنجم شهر تهران از حمایت شورای شهر تهران از سازمان نظام مهندسی خبر داد

حمایت شورای شهر از سازمان نظام مهندسی بعنوان نهادی انتخابی

حمایت شورای شهر از سازمان نظام مهندسی بعنوان نهادی انتخابی

شورای شهر از سازمان نظام مهندسی بعنوان نهادی  انتخابی حمایت می کند

زهرا نژاد بهرام، در دیدار با اعضای منتخب هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی از حمایت شورای شهر تهران از این سازمان انتخاباتی خبر داد.
نژاد بهرام ادامه داد: شورای شهر تهران خواستار افزایش مشارکت بخشهای مختلف است چرا که هر صنف و بخشی از این طریق می تواند در تصمیم گیری مشارکت داشته و در شهر خود اثر گذار باشند.
وی در ادامه یاد آور شد: از این روی شورای شهر در دوره پنجم از بخشهای مختلف دعوت کرد تا سو تفاهم ها را حل کند تا در نتیجه آن ظرفیت بیش تری برای شهر تهران ایجاد گردد.
نژاد بهرام ایجاد تعامل بین شورا و سازمان نظام مهندسی را زمینه ساز ایجاد بناهایی مناسب و ایمن و شان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بر حساسیت شورا بر این گونه ساخت و ساز در شهر تهران تاکید کرد.

حمایت شورای شهر از سازمان نظام مهندسی بعنوان نهادی انتخابی

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران به انتخابات اخیر سازمان نظام مهندسی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: شورای شهر تهران برای پرهیز از تبدیل نظام صنفی به نظام سیاسی در موضوع انتخابات سازمان نظام مهندسی ورود نکردیم و نه افرادی را معرفی کردیم و نه از گروهی حمایت کردیم.
نژاد بهرام اظهار داشت: با این وجود سازمان نظام مهندسی همچون شورای شهر نهادی انتخاباتی است و از این روی مورد حمایت شورای شهر است.
منبع : پارسینه

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مهر ۹۷
908 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0