سفر ریاست شورای مرکزی به اصفهان برای شرکت در گردهمایی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان

سفر ریاست شورای مرکزی به اصفهان برای شرکت در گردهمایی ساختمان پایدار و انرژی

فرج اله رجبی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، ۴شنبه شب بمنظور شرکت در نخستین گردهمایی ساختمان پایدار و انرژی به اصفهان سفر کرد و در ابتدای ورود در جلسه ای با حضور اعضای شورای مرکزی و هیئت مدیره های سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها که در اصفهان حضور دارند شرکت کرد.

کد خبر: 971027004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ دی ۹۷ - ۹:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،فرج اله رجبی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، ۴شنبه شب بمنظور شرکت در نخستین گردهمایی ساختمان پایدار و انرژی به اصفهان سفر کرد و در ابتدای ورود در جلسه ای با حضور اعضای شورای مرکزی و هیئت مدیره های سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها که در اصفهان حضور دارند شرکت کرد.

سفر ریاست شورای مرکزی به اصفهان برای شرکت در گردهمایی

سفر ریاست شورای مرکزی به اصفهان برای شرکت در گردهمایی

سفر ریاست شورای مرکزی به اصفهان  برای شرکت در گردهمایی ساختمان پایدار و انرژی

رجبی قرار است صبح ۵شنبه در پنلهای تخصصی گردهمایی، شرکت و عصر روز ۵شنبه در آیین اختتامیه گردهمایی سخنرانی کند.
نخستین گردهمایی ساختمان پایدار و انرژی با حضور نزدیک به هفتصد و پنجاه نفر مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و سایر استانها، جمعی از اعضای هیئت مدیره های نظام مهندسی ساختمان کشور، اعضای شورای مرکزی و جمعی از مدیران و کارشناسان وزارت راه و شهرسازی روز بیست و ششم دی ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار گردید.

در این گردهمایی، ۴ پنل تخصصی و دو پنل علمی برگزار گردید که قریب به ۱۰ مقاله علمی در آن ها ارائه شد. همچنین برگزاری ۸ کارگاه علمی تخصصی و نیز ارائه پوسترهای پژوهشی از دیگر ابعاد برگزاری گردهمایی بود که روز پربار و پر تراکمی را رقم زد. حضور محققان و اندیشمندان حوزه صنعت ساختمان از کل کشور و نیز استقبال خوب مسئولان از معاونت فناوری ریاست جمهوری، مرکز تحقیقات راه و شهرسازی و مسئولان ارشد استان اصفهان و برگزاری موفق کارگاهها و پنلها، قابل توجه بود.

سفر ریاست شورای مرکزی به اصفهان برای شرکت در گردهمایی

برنامه های روز اول این گردهمایی به صورت مجازی نیز برگزار گردید و داوطلبان در سطح کشور توانستند در ارتباط مستقیم با گردهمایی و پنلها، استفاده لازم را ببرند.
به گفته طاهری اصل، برای شرکت کنندگان در گردهمایی یک تور گردشگری نیز در نظر گرفته شده که بازدید از عالی قاپو و میدان نقش جهان از جمله برنامه های آنست.
لازم به ذکر است نمایشگاه بین المللی بهره وری آب و انرژی در ساختمان، حمل و نقل و صنعت نیز ۵شنبه شب در اصفهان افتتاح می گردد.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی مکانیکpdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ دی ۹۷
970 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0