جشن روز مهندس با حضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان جشن روز مهندس

جشن روز مهندس با حضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

جشن روز مهندس با حضور پر شور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی، تنی چند از مسئولان، مهندسان و خانواده آن ها برگزار شد.

کد خبر: 971209013 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ اسفند ۹۷ - ۴:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی،جشن روز مهندس با حضور پر شور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی، تنی چند از مسئولان، مهندسان و خانواده آن ها برگزار شد.

جشن روز مهندس با حضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

جشن روز مهندس با حضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

جشن روز مهندس با حضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، ضمن تبریک روز مهندس به خانواده مهندسان، بیان کرد: امیدوار هستم سال نود و هشت سال پر رونقی در حوزه صنعت ساختمان داشته باشیم.
وی با اشاره به این که نقش مهندسان در جامعه و کیفیت زندگی مردم بسیار مشخص است، گفت: مهندسان باید با انرژی بیش تری اهداف ماده دو قانون و بحث اعتلای مهندسی را در سال پیش رو دنبال کنند.
رئیس سازمان ادامه داد: جامعه مهندسان سال گذشته پس از زمین لرزه، اتفاق خوبی رقم زدند و تجربه خوبی را بدست آوردند و به ضعف ساختمانهای استان در حوزه میان قابها و والپستها پی بردند و در حال حاضر در ساخت و سازها به این موضوع توجه میکنند.
رئیس سازمان افزود: مهندسان در سال آینده باید نگاه ویژه ای در حوزه معماری داشته باشند که در این راستا دپارتمان خلاقیت، گفتمان شهری و معماری را با کمک استانداری راه اندازی میکنیم.
وی گفت: امیدوار هستیم سال نود و هشت با تمرکز بر آموزش و سرانه آن و ایجاد دپارتمان خلاقیت و خانه معماری با همکاری دستگاه‌های ذیربط دستاورد خوبی در این حوزه برای مردم داشته باشیم.

جشن روز مهندس با حضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

معاون هماهنگی عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز در این آیین بیان کرد: با تلاش جامعه مهندسی و سازمان نظام مهندسی استان روز به روز شاهد نهادینه شدن دانش مهندسی در استان هستیم.
رجب زاده ادامه داد: مظلوم ترین قشر تحصیل کرده جامعه مهندسان هستند که نقدهای زیادی به این سیستم وارد است و در مجموع حال جامعه مهندسی خوب نیست.
رجب زاده تصریح کرد: در نظام آموزشی کشور تعداد فارغ التحصیلان، عدم وجود تناسب بین نیاز به مهندس و سیاستهایی که در حوزه مهندسی سیاستگذاری شده، نقدهای زیادی وجود دارد.
معاون هماهنگی عمرانی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: امیدوار هستیم با تلاش همه مسئولان، مهندسی در کشور به جایگاه و شان خودش بازگردد و همه کسانیکه در رشته های مهندسی تحصیل میکنند به آینده شغلی و رفاه خودشان مطمئن باشند.
رجب زاده، به حذف بخاریهای نفتی استان اشاره کرد و افزود: با کمک مهندسان بخش تاسیسات و گاز در یک کار جهادی توانستیم تمامی بخاریهای نفتی مدارس را به بخاریهای استاندارد تبدیل کنیم.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۹۷
599 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0