باحضورنمایندگان اداره کل راه و شهرسازی صورت گرفت؛

انتخابات هیأت رییسه نظام مهندسی اردبیل برگزار شد

انتخابات هیأت رییسه سال دوم دوره هفتم هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزار شد

کد خبر: 4373 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ دی ۹۵ - ۱۲:۳۵ ب.ظ
 به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.irانتخابات هیأت رییسه سال دوم دوره هفتم هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزار شددر این جلسه توحید شفیعی، به عنوان نایب رئیس اول، ساسان میرزارحیمی به عنوان نایب رئیس دوم و شاپور پیل پایه به عنوان دبیر هیأت مدیره سازمان انتخاب شدند.انتخابات هیأت رییسه نظام مهندسی اردبیل

انتخابات هیأت رییسه نظام مهندسی اردبیل

انتخابات هیأت رییسه

انتخابات هیأت رییسه نظام مهندسی اردبیل

اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل پس از برگزاری انتخابات هیأت رییسه بر همدلی بیشتر با یکدیگر تاکید و تدوین و اجرای سریع برنامه های مهم بین سازمانی با دستگاه های مرتبط و اعضا را در راستای ارتقای سازمان از اولویت های سازمان عنوان کردند.
در ادامه، میرمحمدسیدهاشمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، ضمن تقدیر از حسن اعتماد اعضای هیأت مدیره سازمان، برخی از برنامه ها، مشکلات سازمانی و راهکارهای ممکن جهت برون رفت از این مشکلات را یادآور شد و در این مسیر همراهی و همکاری هیأت مدیره، اعضا و کارکنان سازمان را خواستار شد.
وی به مشکلات اعضای سازمان درحوزه فنی و مهندسی اشاره کرده و افزود: با وجود نگرش صنفی، حرفه ای و صمیمی در بین اعضا و سازمان، تمامی مشکلات سازمانی به راحتی قابل اصلاح بوده و امیدواریم یا این نگرش در آینده نزدیک شاهد تحولات خاصی در نظام مهندسی باشیم.
سیدهاشمی همچنین ساماندهی نحوه فعالیت دفاتر حقیقی و حقوقی سازمان را از برنامه های مهم هیأت مدیره عنوان و بر مرتفع شدن آن تا پایان سال تاکید کرد و در اين زمينه همكاري اداره کل راه و شهرسازی و شهرداري اردبیل را خواستارشد.

انتخابات هیأت رییسه سال دوم دوره هفتم هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل باحضورنمایندگان اداره کل راه و شهرسازی، بازرسان سازمان و اعضای هیأت مدیره در فضای کاملا صمیمی برگزار و میرمحمد سیدهاشمی به عنوان رئیس جدید سازمان انتخاب شد.

انتخابات هیأت رییسه نظام مهندسی اردبیل

منبع: سازه نیوز

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ دی ۹۵
1335 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0