تقدیر هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان از کمیته آموزش سازمان علی نیا

تقدیر هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از کمیته آموزش سازمان

 تقدیر هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از کمیته آموزش روز 2 شنبه بیست و یکم اسفندماه برگزار گردید.

کد خبر: 961222009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ اسفند ۹۶ - ۱۱:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  تقدیر هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از کمیته آموزش روز ۲ شنبه بیست و یکم اسفندماه برگزار گردید.

تقدیر هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان از کمیته آموزش سازمان

تقدیر هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان از کمیته آموزش سازمان

تقدیر هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان مازندران از کمیته آموزش سازمان

سیف اله علی نیا در آئین تقدیر کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ، با اشاره به ارتقاء سطح کیفی و کمی برنامه های آموزشی سازمان بیان کرد: به دور از تکالیفی که بعهده سازمان است کارکرد حوزه آموزش به سمتی رفته که تمامی دوره های آموزشی در جهت افزایش حرفه ای و کارگاهی طبق نیاز مهندسان برگزار می گردد.
علی نیا با اشاره به رویکرد سازمان در تقویت مستمر آموزشها گفت: هر اقدامی که در جهت تقویت آموزش حرفه ای اعضاء باشد از هیچ کوششی فرو گذار نخواهم بود.
وی به ظرفیت کانونهای مهندسی استان در برگزاری دوره های آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: در چارچوب قانون اعتقاد به بهره گیری از مشارکت کانونها و استفاده از این ظرفیت جهت برگزاری دوره های آموزشی کارگاه محور در دستور کار قرار دارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به اهمیت حمایت از مهندسان در اجرای برنامه های سازمان، افزود: درآمد سازمان جهت اجرای برنامه های آموزشی و کنترل و نظارت پروژه ها از طریق پنج درصد حق الزحمه ناظران حاصل می گردد که تصویب ۵ درصد در دستور کار مجمع عمومی آتی قرار دارد و امیدوار هستیم با اجماع آراء اعضای سازمان این مهم تصویب گردد .
در ادامه این دیدار، مهندس خادمیان رئیس کمیته آموزش با اشاره به لزوم افزایش مجریان آموزشی در جهت پاسخگویی بهتر به مهندسان، تصریح کرد: به کار گیری مشارکت کانونهای مهندسین بعنوان مجریان آموزشی در انجام برنامه های کمیته آموزش ثمر بخش خواهد بود.
علی نیا با اشاره به پژوهشهای صورت گرفته در سازمان مطرح کرد: با توجه به این که پژوهشهای کاربردی قابل توجهی به سازمان ارائه می گردد، اجرا و عملیاتی شدن این پژوهش ها در جهت توسعه بسیاری از امور سازمان دارای اهمیت است.

تقدیر هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان از کمیته آموزش سازمان

احمدرضا گران نماینده هیأت مدیره در کمیته آموزش سازمان، با اشاره به گرداوری سند آموزشی برای نخستین بار در کشور توسط استان مازندران، خاطر نشان ساخت: این سند طبق نیاز سنجی که در سطح گروههای تخصصی، دفاترنمایندگی و کمیسیونها برگزار گردید در مرداد ماه گرداوری شد و به تصویب هیأت مدیره سازمان رسید.
عضو هیأت مدیره سازمان گفت: در این سند هشتاد و پنج سرفصل آموزشی تعریف شد که تا کنون بیست و چهار کارگاه آموزشی در هفت رشته برگزار شد.
گران، یکی از برنامه های سازمان را توانمندسازی دفاترنمایندگی در حوزه آموزشهای مهارت محور عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا با تعیین هفت معین آموزشی در هفت ناحیه استان، ضمن تمرکز زدایی از اجرای برنامه های آموزشی در مرکز استان، به افزایش بازدهی کارگاهها و مجریان آموزشی منجر شد.
در ادامه این جلسه، هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اهداء لوح تقدیر از زحمات کمیته آموزش در هیأت مدیره دوره هفتم تقدیر کردند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اسفند ۹۶
856 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0