ورزشکاران نابینای استان خراسان ‌رضوی فاقد خوابگاه هستند‌ ریاست هیئت ورزش‌ های نابینایان خراسان ‌رضوی

ورزشکاران نابینای استان خراسان ‌رضوی فاقد خوابگاه هستند‌

ریاست هیئت ورزش‌ های نابینایان خراسان ‌رضوی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که ۱ ‌سال گریبان‌ گیر هیئت شده، عدم همکاری نظام مهندسی جهت ساخت خوابگاه است.

کد خبر: 970611007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ شهریور ۹۷ - ۱:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست هیئت ورزش‌ های نابینایان خراسان ‌رضوی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که ۱ ‌سال گریبان‌ گیر هیئت شده، عدم همکاری نظام مهندسی جهت ساخت خوابگاه است.

ورزشکاران نابینای استان خراسان ‌رضوی فاقد خوابگاه هستند‌

ورزشکاران نابینای استان خراسان ‌رضوی فاقد خوابگاه هستند‌

ورزشکاران نابینای استان خراسان ‌رضوی  فاقد خوابگاه هستند‌

محمود باقر زاده عنوان کرد: هیئت نابینایان استان خراسان ‌رضوی در هفته گذشته میزبان مسابقات کشوری بوده ‌که این مسابقات با حضور شش تیم گلبال برگزار گردید.
وی ادامه داد: قرار بر شرکت چهار تیم از استان و ۵ گروه از سایر استان‌ ها در مسابقات مذکور بوده که به علت همزمان شدن با رقابت ‌های کردستان استقبال کم تری از آن صورت گرفت و با ۴ تیم از خراسان رضوی و ۲ تیم از سایر استان‌ ها شکل گرفت.
رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان استان خراسان ‌رضوی یاد آور شد: کلاس مربیگری درجه سه گلبال از شانزدهم شهریور ماه توسط این هیئت برگزار می‌ گردد، هم چنین هیئت نابینایان استان خراسان رضوی مسابقات دو و میدانی را در پیش رو دارد، علاوه بر آن جشنواره چهلمین سال انقلاب در بهمن ‌ماه برگزار می گردد که صد و پنجاه ورزشکار به این مسابقات اعزام می‌ گردند.
وی خاطر نشان ساخت: در دهم مهرماه مسابقات جاکارتای اندونزی در بخش آقایان و بانوان تشکیل شده که شش نفر از خراسان رضوی و بطور کلی صد و پنجاه نفر از کشور به این رقابت‌ ها اعزام می گردند.

ورزشکاران نابینای استان خراسان ‌رضوی فاقد خوابگاه هستند‌

باقر زاده مطرح کرد: یکی از مشکلاتی که یک سال گریبان ‌گیر هیئت شده، عدم همکاری نظام مهندسی جهت ساخت خوابگاه است، این ارگان می ‌تواند توسط خیرین و یا راه‌ های قانونی اقدام کند و در غیر اینصورت هیئت مجبور به پرداخت صد میلیون تومان جهت در اختیار گرفتن خوابگاه می‌ گردد.
منبع : خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ شهریور ۹۷
898 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0