شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران‌شناسایی شش میلیون خانه خالی در ایران  ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد

اختلاس میلیاردی در سازمان نظام مهندسی بی‌تأثیر از تصمیمات وزیر راه و شهرسازی نبود

ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: مداخله بی‌ ربط وزارت راه و ساقط کردن اعتبار پروانه ریاست اسبق نظام مهندسی بی‌تأثیر در اختلاس اخیر نبوده است.

کد خبر: 970705001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ مهر ۹۷ - ۹:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: مداخله بی‌ ربط وزارت راه و ساقط کردن اعتبار پروانه ریاست اسبق نظام مهندسی بی‌تأثیر در اختلاس اخیر نبوده است.

اختلاس میلیاردی در سازمان نظام مهندسی بی‌تأثیر از تصمیمات وزیر

اختلاس میلیاردی در سازمان نظام مهندسی بی‌تأثیر از تصمیمات وزیر

اختلاس میلیاردی در سازمان نظام مهندسی بی‌تأثیر  از تصمیمات وزیر راه و شهرسازی نبود

فرج الله رجبی _ ریاست سازمان نظام مهندسی کشور، با عنوان این که سازمان نظام مهندسی از شفافیت و افزایش نظارت بر مهندسان ناظر استقبال می ‌کند، عنوان داشت: آخوندی باید براساس حوزه اختیارات خود بر روی سازمان نظام مهندسی نظارت و مداخله کند.
رجبی اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی باید بجای پرداختن به حواشی و شایعات با عدد، رقم و مدرک اتهامات وارده به این سازمان را ثابت کند.
وی بیان کرد: در حال حاضر عملکرد نظام مهندسی در حوزه نظارت، مدیریت و اجرا بسیار خوب است، هم چنین در حوزه طراحی ساختمان و حوزه آموزش و تربیت نیروی متخصص اقدامات خوبی انجام داده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور تأکید کرد: سازمان نظام مهندسی در تلاش است با تقویت بخش نظارت بر ابلاغیه‌ها، حقوق از دست رفته بخش مهندسی را زنده کند.
وی از دستگیری عوامل اختلاس جدید نظام مهندسی خبر داد و افزود: سازمان نظام مهندسی و دستگاه‌ های نظارتی به موقع متوجه این اختلاف شدند و کلیه عوامل درگیر در این بخش دستگیر شده‌اند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با عنوان این که متأسفانه مداخله بی‌ربط وزارت راه و شهرسازی و ساقط کردن اعتبار پروانه ریاست اسبق نظام مهندسی بی‌تأثیر در این اختلاس نبوده است، خاطر نشان ساخت: در شش ماهه آخر فعالیت هیئت مدیره نظام مهندسی، این اتفاق رخ داد و اقدامات اخیر وزیر راه شهرسازی در این اختلاس تأثیرگذار بوده است.

اختلاس میلیاردی در سازمان نظام مهندسی بی‌تأثیر از تصمیمات وزیر

رجبی با اشاره به انتخابات اخیر نظام مهندسی استان تهران، یاد آور شد: کلیه دستگاه‌ های اجرایی و وزارت راه و شهرسازی صحت و سلامت انتخابات را به عهده دارند و تلاش خواهیم کرد این انتخابات بدون مشکل برگزار گردد.
رجبی ادامه داد: اخیرا نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی فرستادم و در آن نامه برخورد قاطعانه با عوامل سلیقه‌ای در حوزه وزارت راه و شهرسازی با نظام مهندسی را درخواست کردم.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به این که علاوه بر نظارت بر ساختمان ‌ها راهکارهای دیگری برای کاهش امضا فروشی در حوزه نظام مهندسی وجود دارد، افزود: ارائه شیوه نامه‌های سلیقه‌ای و دخالت‌ های دستگاه‌ های نظارتی نه تنها امضا فروشی را کاهش می‌ دهد بلکه زمینه ساز ایجاد تفرقه و افزایش هزینه‌ ها در این بخش می‌ شود.

منبع : اکو فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مهر ۹۷
1172 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0