آغاز فعالیت نظارت عالیه سازمان و رصد نحوه ساخت و ساز استان خراسان جنوبی دبیر نظارت عالیه های سازمان

آغاز فعالیت نظارت عالیه سازمان و رصد نحوه ساخت و ساز استان خراسان جنوبی

اعضا کمیته نظارت عالیه سازمان استان خراسان جنوبی، با حضور در محل اجرای یکی از پروژه های شهر بیرجند فعالیت خود را بصورت رسمی شروع کردن. در این بازدید که با حضور رییس سازمان استان، عباسی و ریاست نظارتهای عالیه، خانم میرکاظمی و دبیر نظارتهای عالیه جناب آقای مهندس بهدانی برگزار شد.

کد خبر: 980127002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ فروردین ۹۸ - ۸:۵۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی،اعضا کمیته نظارت عالیه سازمان استان خراسان جنوبی، با حضور در محل اجرای یکی از پروژه های شهر بیرجند فعالیت خود را بصورت رسمی شروع کردن. در این بازدید که با حضور رییس سازمان استان، عباسی و ریاست نظارتهای عالیه، خانم میرکاظمی و دبیر نظارتهای عالیه جناب آقای مهندس بهدانی برگزار شد.

آغاز فعالیت نظارت عالیه سازمان و رصد نحوه ساخت و ساز استان خراسان جنوبی

آغاز فعالیت نظارت عالیه سازمان و رصد نحوه ساخت و ساز استان خراسان جنوبی

فعالیت نظارت عالیه سازمان و رصد  نحوه ساخت و ساز استان خراسان جنوبی آغاز شد

دبیر نظارت عالیه های سازمان گفت: اعضا این کمیته در اسفندماه نود و هفت و بعد از ابلاغ احکام، طی سه نشست توجیهی با ماموریتها و برنامه ها آشنا شدند.
بهدانی با عنوان این که سازمان نظام مهندسی ساختمان در قانون دارای تکالیف اعتلایی و انتظامی است و کمیته نظارت عالیه در تحقق این ۲ مسئولیت مهم نقش بسزایی دارد.
دبیر کمیته نظارت های عالیه سازمان ادامه داد: بررسی نحوه ساخت و ساز، آسیب شناسی، شناسایی نقاط ضعف و قوت ساخت و سازها، ارتقا کیفیت ساخت و ساز به بهبود خدمات مهندسی و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع آسیبهای ساخت و ساز، ارتقاء سطح علمی و توان فنی اعضا سازمان از جمله اهداف این کمیته است.
وی اظهار داشت: اعضا این کمیته با انجام دقیق و قانونمند ماموریت‌های نظارتی، سبب توسعه کیفی ساخت و سازها، ارتقا کیفی خدمات مهندسی در سطح استان و هم‌چنین کاهش تخلفات در حوزه نظارت خواهد شد.
بهدانی خاطر نشان ساخت: در این دوره نظارت به نحوه ساخت و سازها محدود به مرکز استان نبوده و تمامی مراکز شهرستان‌ها و شهرهای استان مورد بازدید و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ فروردین ۹۸
528 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0