مصوبات یکصدوبیست و پنجمین جلسه هیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد مصوبات یکصدوبیست و پنجمین جلسه هیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

مصوبات یکصدوبیست و پنجمین جلسه هیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

مصوبات یکصدوبیست و پنجمین جلسه هیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد ، مستند به دعوتنامه شماره ۲۵۵۷/۱۴۰۳ مورخ ۲۶/۵/۱۴۰۳ در دفتر ریاست سازمان تشکیل و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی و خیر مقدم دبیر سازمان موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت

کد خبر: 030624007 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ شهریور ۰۳ - ۶:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مصوبات یکصدوبیست و پنجمین جلسه هیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد ، مستند به دعوتنامه شماره ۲۵۵۷/۱۴۰۳ مورخ ۲۶/۵/۱۴۰۳ در دفتر ریاست سازمان تشکیل و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی و خیر مقدم دبیر سازمان موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت

مصوبات یکصدوبیست و پنجمین جلسه هیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد

مصوبات یکصدوبیست و پنجمین جلسه هیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد
مصوبات یکصدو بیست و پنجمین جلسه هیت مدیره سازمان ۱۴۰۳
احتراما”، یکصد و بیست و پنجمین جلسه هیئت مدیره سازمان مستند به دعوتنامه شماره ۲۵۵۷/۱۴۰۳ مورخ ۲۶/۵/۱۴۰۳ در دفتر ریاست سازمان تشکیل و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی و خیر مقدم دبیر سازمان موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
۱- درخواست اسکندری راجع به اجرای قسمت (ج) بند ۲ مصوبه مورخ ۱۵/۱۱/۱۴۰۲ جلسه ۱۰۵ هیئت مدیره ، مبنی بر جابجایی نیروهای دفاتر نمایندگی با شش امضاء برای طرح در پیش از دستور جلسه وصول و مقرر شد، نظر به در پیش بودن انتخابات هیئت مدیره دوره دهم و مشکلات زیادی که اجرای مصوبه مذکور ایجاد می‌نماید، موضوع جابجایی نیروهای دفاتر نمایندگی با صلاحدید ریاست سازمان و در صورت لزوم انجام گیرد. هم‌چنین موضوع جابجایی مسئول دفتر قلعه رئیسی مطابق مصوبه فوق الذکر انجام پذیرد.
۲- گزارش واحد رفاهی با موضوع انعقاد قرارداد با شهر عینک پزشک ،پور مجموعه رفاهی دریم لند و هتل المپیک جهت استفاده اعضای محترم سازمان نظام مهندسی با برخورداری از تخفیف قید شده در مفاد تفاهم نامه ها و درصد رفاهیات سازمان در جلسه مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت همچنین مقرر شد، ساز و کار اجرای آن توسط کمیته رفاهی تهیه، اجرا و کنترل گردد.
۳-درخواست رضا خواجه احمدی جهت استفاده از خدمات ایشان بعنوان مشاور رئیس سازمان بدون دریافت حق الزحمه در جلسه مطرح و مورد موافقت اعضاء قرار گرفت
۴- درخواست انصراف از استعفای گستهم حبیبی پور عضو محترم شورای انتظامی استان در جلسه مطرح و با توجه به نیاز مبرم به ادامه خدمات نامبرده با انصراف ایشان از استعفای عضویت در شورای انتظامی موافقت به عمل آمد.
۵- مقرر شد، راجع به مصوبات درخواستی بازرسین محترم سازمان مصوبات به صورت تایپ شده تهیه و تحویل آنان گردد.
۶- شیوه نامه شماره ۵۵۷۱۲ ش م مورخ ۲۲/۵/۱۴۰۳ هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره سازمان در دوره دهم ابلاغی از طرف شورای مرکزی در جلسه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.
۷- درخواست سید علی هاشم پور، طیبه عزیزی و سجاد رمضانی جهت عضویت در کمیته نظارت سازمان در جلسه مطرح و با رعایت صلاحیت پروژههای متناسب با پروانه موافقت به عمل آمد.
۸- پیشنهاد دبیر سازمان راجع به انعقاد تفاهم نامه ای با شرکتهای نرم افزاری جهت ثبت و تکمیل اطلاعات مهندسان در سامانه جامع یک‌پارچه در جلسه مطرح و مقرر شد، ریاست و خزانه دار سازمان در اسرع وقت با شرکتهای کامپیوتری معتبر در شهر یاسوج و سایر شهرستان‌ها جهت ارائه خدمات به مهندسان متقاضی تکمیل سامانه جامع همکاری لازم را به عمل آورند.
۹- موضوع بروزرسانی سهمیه گروه عمران در شهر یاسوج در جلسه مطرح و مقرر شد، از تاریخ ۱۰/۶/۱۴۰۳ عمل بروزرسانی گروه مربوطه انجام شود و در مورد نسبت طراحی و نظارت و تداخل هر یک از آیتم های فوق در فرایند انتخاب ناظر با استانهای موفق در زمینه ارجاع کار رایزنی و از یکی از مدل‌های متناسب با وضعیت راستان استفاده شود اگرچه رعایت مقررات مبحث دوم الزامی است.
۱۰- درخواست تعدادی از مهندسان چرام راجع به ساماندهی دفاتر روستایی در جلسه مطرح و مقرر شد، کارگروهی جهت بررسی و تعیین تکلیف با هماهنگی رحیم پور مسئول دفتر نمایندگی و اعضای هیئت رئیسه و آقای مهندس جهانبازی تشکیل و نتیجه در جلسه هیئت مدیره سازمان گزارش و تعیین تکلیف شود.
۱۱- درخواست متین راد راجع به حوزه شمول معافیت از پرداخت هزینه دوره های آموزشی در جلسه مطرح و مقرر شد، تمامی اعضای سازمان کارکنان سازمان استان و دفاتر و سایر ارگان‌ها مشمول معافیتی نبوده و پرداخت هزینههغای مربوطه برای همگان الزامی است.
۱۲-موضوع اعمال تعرفه جدید خدمات گاز مطابق نامه ابلاغی از طرف وزارت راه و شهرسازی در جلسه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

۱۳- درخواست مسئول واحد خدمات مهندسی، رسواد راجع به محاسبه سهم سازمان از پروژه‌های اصلاحی در جلسه مطرح و مقرر گردید راجع به پروژه های اصلاحی ریاست سازمان با توجه به شرایط، حداکثر تا سقف ۴۰ ) چهل درصد (در آیتم های سهم سازمان چهار نفره و مالیات و شناور تخفیف لحاظ کند.
۱۴- نامه شماره ۲۵/۳۴/۱۴۰۳ مورخ ۲۴/۵/۱۴۰۳ کهزادی نایب رییس محترم اول سازمان، با موضوع عدم رعایت مفاد نظام نامه اداره جلسات توسط ریاست و دبیر سازمان مبنی بر طرح نامه شورای مرکزی راجع به حوزه شمول طراحان استان در جلسه مطرح و اعضاء اعلام و مصوب نمودند که طرح نامه مذکور بدلیل اشکالات و اعتراضاتی که در استان ایجاده شده بود از طرف دبیر و ریاست سازمان با رضایت اعضاء بوده و تخلفی صورت نگرفته است.
۱۵ -نامه شماره باز /۱۳۸/۱۴۰۳ مورخ ۱۷/۵/۱۴۰۳ بازرس محترم سازمان، احمدی با موضوع عدم رعایت بخشنامه تعارض منافع از طرف تعدادی از مدیران دفاتر، نمایندگی در جلسه مطرح و مقرر شد، ایشان اسناد و مدارک مرتبط با عدم رعایت بخشنامه تعارض منافع از طرف تعدادی از مدیران دفاتر نمایندگی را جهت بررسی و تعیین تکلیف به هیئت مدیره سازمان تحویل نمایند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ شهریور ۰۳
73 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0