اطلاعیه برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان اطلاعیه

اطلاعیه برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌شرقی (نوبت اول)

بدین وسیله به استناد ماده نه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مواد پنجاه و دو الی پنجاه و هفت آئین‌نامه اجرائی قانون مزبور به اطلاع تمامی اعضاء محترم سازمان نظام مهندسی میرساند که مجمع عمومی عادی به طور فوق­ العاده سازمان روز یکشنبه مورخ چهاردهم بهمن ماه نود و هفت رأس ساعت 15:30 در محل سالن اجتماعات مجتمع پتروشیمی تبریز واقع در بلوار استاد شهریار برگزار خواهد شد. لذا از اعضاء محترم سازمان دعوت می ‌شود در نشست مذکور حضور بهم رسانند.

کد خبر: 971025013 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ - ۵:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بدین وسیله به استناد ماده نه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مواد پنجاه و دو الی پنجاه و هفت آئین‌نامه اجرائی قانون مزبور به اطلاع تمامی اعضاء محترم سازمان نظام مهندسی میرساند که مجمع عمومی عادی به طور فوق­ العاده سازمان روز یکشنبه مورخ چهاردهم بهمن ماه نود و هفت رأس ساعت ۱۵:۳۰ در محل سالن اجتماعات مجتمع پتروشیمی تبریز واقع در بلوار استاد شهریار برگزار خواهد شد. لذا از اعضاء محترم سازمان دعوت می ‌شود در نشست مذکور حضور بهم رسانند.

اطلاعیه برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان

اطلاعیه برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان

اطلاعیه برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌شرقی (نوبت اول)

دستور نشست:

– بررسی و تصویب متمم بودجه سال نود و هفت سازمان
– بررسی و تصویب بودجه پیشنهادی سال نود و هشت هیأت­مدیره سازمان
– انتخاب بازرسان سازمان (اصلی و علی­ البدل) براساس ماده هجده قانون صدرالاشاره و ماده هشتاد و یک آئین ­نامه اجرایی آن و الحاقیه­ های بعدی
در صورتی که مجمع عمومی نوبت اول رسمیت نیابد مجمع عمومی نوبت دوم روز یکشنبه مورخ بیست و هشتم بهمن ماه نود و هفت ساعت ۱۵:۳۰ در محل سالن اجتماعات مجتمع پتروشیمی تبریز واقع در بلوار استاد شهریار با حضور هر تعداد از اعضاء برگزار خواهد شد.
در صورت ارائه وکالتنامه (حداکثر از دو نفر)، وکالتنامه ارائه شده بایستی براساس متن مندرج در سایت سازمان تکمیل و حداقل بیست و چهار ساعت قبل از روز برگزاری مجمع به پیوست کارت عضویت موکل در دبیرخانه سازمان استان ثبت و در روز مجمع ارائه شود.

اطلاعیه برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان

هیئت ‌مدیره سازمان استان آذربایجان شرقی
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي عمران-نظارت ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ دی ۹۷
508 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0