بهجتی، ریاست نظام مهندسی شهرستان خوی بهجتی، ریاست نظام مهندسی شهرستان خوی

فعالیت بیش از ۱ هزار پانصد مهندس در خوی

بهجتی، ریاست نظام مهندسی شهرستان خوی در آیین نکوداشت مهندسان، بیان کرد: از این تعداد مهندس عضو پانصد و هشتاد و چهار نفر دارای پروانه فعالیت از وزارت راه و شهر سازی هستند.

کد خبر: 971205021 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اسفند ۹۷ - ۴:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشر،بهجتی، ریاست نظام مهندسی شهرستان خوی در آیین نکوداشت مهندسان، بیان کرد: از این تعداد مهندس عضو پانصد و هشتاد و چهار نفر دارای پروانه فعالیت از وزارت راه و شهر سازی هستند.

بهجتی، ریاست نظام مهندسی شهرستان خوی

بهجتی، ریاست نظام مهندسی شهرستان خوی

یک هزار پانصد و شصت و دو مهندس  در شهرستان خوی عضو سازمان نظام مهندسی هستند

بهجتی با عنوان این که شهرستان خوی دومین شهرستان استان بعد از ارومیه در زمینه سازماندهی مهندسان است، ادامه داد: از ابتدای امسال چهارصد و سی و شش فقره پرونده مهندسی به متراژ صد و نود و یک هزار متر مربع به نظام مهندسی خوی وارد شده و شناسنامه فنی ملکی صادر گردیده است.
ریاست نظام مهندسی شهرستان خوی، از توان بالای مهندسان شهرستان در عرصه طراحی هم خبر داد و خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی تلاش می شود از این ظرفیت در عمران و آبادانی استان بیش تر بهره برداری گردد.

فعالیت بیش از ۱ هزار پانصد مهندس در خوی

پویا منش، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی هم در این مراسم با تقدیر از تلاش های مهندسان بر لزوم ارتقای توان علمی مهندسان در موضوعات زمین لرزه، مقاوم سازی و توسعه فرهنگ ایمن سازی ساختمان ها تاکید نمود.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۷
575 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0