مسائل کرج را نمیتوان بدون توجه به مسائل منطقه ای آن حل کرد حامد مظاهریان

لغو کسر پنج درصد از دستمزد مهندسان ناظر، درخواست پنج ساله مهندسان بود

حامد مظاهریان معاونت وزیر راه و شهرسازی با بیان این ‌که سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان با حق‌الزحمه مهندسان املاک خریداری کرده‌اند، بیان کرد:‌ لغو کسر پنج درصد از دستمزد مهندسان ناظر توسط سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان،‌ درخواست پنج ساله مهندسان بود.

کد خبر: 961126003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ بهمن ۹۶ - ۱۲:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حامد مظاهریان معاونت وزیر راه و شهرسازی با بیان این ‌که سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان با حق‌الزحمه مهندسان املاک خریداری کرده‌اند، بیان کرد:‌ لغو کسر پنج درصد از دستمزد مهندسان ناظر توسط سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان،‌ درخواست پنج ساله مهندسان بود.

لغو کسر پنج درصد از دستمزد مهندسان ناظر، درخواست پنج ساله مهندسان بود

لغو کسر پنج درصد از دستمزد مهندسان ناظر، درخواست پنج ساله مهندسان بود

لغو کسر پنج درصد  از دستمزد مهندسان ناظر، درخواست پنج ساله مهندسان بود

وی در مورد ابلاغیه آخوندی مبنی بر لغو کسر پنج درصد از دستمزد مهندسان ناظر، بیان داشت: از بدو ورود بنده بمسئولیت معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی همواره این درخواست از طرف مهندسان مطرح می گردید که چرا از دستمزد آن ها پنج درصد توسط سازمان‌ هایی که توان مالی کافی را برای اداره امور خود را دارند،‌ کسر میگردد.
مظاهریان اظهار داشت:‌ سابقه این کسر پنج درصد به ابلاغیه معاون وزیر در سال هشتاد و سه برمی ‌گردد، زمانیکه سازمانها بعنوان نهادهای غیردولتی متکی به بخش خصوصی بودند و شاید از توان مالی لازم برخوردار نبودند.
مظاهریان تاکید کرد: در طول بیست و چند سال اخیر فرآیند ساختار مالی و بنیه سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان دگرگون شده و برآورد می ‌شود این سازمان ‌ها در کشور هزار و پانصد میلیارد تومان گردش مالی دارند.

لغو کسر پنج درصد از دستمزد مهندسان ناظر، درخواست پنج ساله مهندسان بود

وی با تاکید بر این ‌که سازمان‌ های نظام مهندسی با پول مهندسان ناظر سرمایه‌ گذاری متعددی را انجام داده‌اند، یاد آور شد:‌ خرید املاک، سپرده‌ گذاری در بانک‌ ها و … از جمله سرمایه ‌گذاری ‌های سازمان ‌ها با پنج درصد دستمزد مهندسان ناظر بوده است.
معاون امور مسکن و ساختمان خاطر نشان ساخت:‌ واضح است در این قضیه باید تجدید نظر صورت می‌ گرفت که با ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی مهندسان مالک حق‌الزحمه خودشان هستند و آن ها می‌ دانند با پول خود چه کاری کنند.

منبع : سازه نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هر آنچه که در مورد آزمون نظام مهندسي طراحي معماري بايد بدانيد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ بهمن ۹۶
760 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0