برگزاری بیست و ششمين كنفرانس مهندسي برق ايران در مشهد كنفرانس مهندسي برق

برگزاری بیست و ششمين كنفرانس مهندسي برق ايران در مشهد

بيست و ششمين كنفرانس مهندسي برق ايران بميزباني دانشگاه صنعتي سجاد مشهد روز 3 شنبه هجدهم اردي بهشت ماه جاري برگزار گردید.

کد خبر: 970222022 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۷ - ۴:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، بيست و ششمين كنفرانس مهندسي برق ايران بميزباني دانشگاه صنعتي سجاد مشهد روز ۳ شنبه هجدهم اردي بهشت ماه جاري برگزار گردید.

برگزاری بیست و ششمين كنفرانس مهندسي برق ايران در مشهد

برگزاری بیست و ششمين كنفرانس مهندسي برق ايران در مشهد

بیست و ششمين كنفرانس مهندسي برق ايران  در مشهد برگزار گردید

دبير كنفرانس مهندسي برق ايران بیان کرد: اين كنفرانس همه ساله در اردي بهشت ماه با هدف گردهمايي سالانه متخصصان، صاحب نظران، پژوهشگران، استادان دانشگاه ها و صاحبان صنايع به ميزباني يكي از دانشگاه ها برگزار مي گردد .
خليل مافي نژاد، محورهاي كنفرانس را گرايشهاي قدرت، الكترونيك، مخابرات، كنترل، مهندسي پزشکي ، مهندسي كامپيوتر، صنعت و اقتصاد برق عنوان كرد .
مافی نژاد اظهار داشت: در اين كنفرانس علاوه بر محورهاي ذکر شده، بمنظور فراهم آوردن فرصتي مناسب براي بخش صنعت و تبادل نظر با محققان و انديشمندان دانشگاهي و صاحب نظران صنعت، میزگرد تخصصی برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: در این كنفرانس ۳ روزه حدود هزار و پانصد نفر از محققان، پژوهشگران، اساتيد، صاحب نظران مهندسين رشته هاي برق، مهمانهای خارجی از کشورهای اروپایی و آفریقایی و دانشجويان رشته برق الكترونيك، قدرت، مخابرات، كامپيوتر و مهندسي پزشكي شركت دارند.

برگزاری بیست و ششمين كنفرانس مهندسي برق ايران در مشهد

دبير كنفرانس در خاتمه اظهار داشت: همزمان با برگزاري این كنفرانس؛ نود و شش جلسه تخصصی، ۳ میزگرد، پانزده كارگاه آموزشي و در حاشیه آن نمايشگاه صنعت برق، کامپیوتر و مهندسی پزشکی با شرکت بیست نهاد دولتی و خصوصی در دانشگاه صنعتي سجاد مشهد برپا شده است.
در اين كنفرانس بنیان گذار و ریاست کمیته دائمی گردهمایی مهندسی برق ایران در آیین افتتاح این رویداد، خاطر نشان کرد: این گردهمایی از سال هفتاد پایه گذاری و تا به حال دو دوره آن در دانشگاه فردوسی مشهد و دیگر دوره ها در دانشگاههای برتر کشور (صنعتی شریف، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، شهید بهشتی و شیراز) برگزار شده است.
مسعود شفیعی با عنوان این که برای اولین بار این گردهمایی به میزبانی یک دانشگاه غیرانتفاعی برگزار می گردد، بیان داشت: دانشگاهها عرضه محور و یا تقاضا محور هستند و اندک اندک طبق سیاستهای کلان کشور، تقاضا محوری در دانشگاهها جایگزین عرضه محوری خواهد شد و برگزاری این گونه گردهمایی های علمی در راستای همین هدف انجام شده است.
شفیعی گفت: از بین مقالات رسیده به این گردهمایی سی و نه مقاله مربوط به حوزه صنعت است که ارائه آن ها در این کنفرانس راه حلهایی را برای رفع مشکلات کشور در حوزه برق و مخابرات ارائه میدهد.
قابل ذكر است: دانشگاه صنعتي سجاد مشهد در سال هفتاد و چهار تاسيس شده كه هم اکنون ۵ هزار دانشجو در رشته دكتری، شانزده رشته كارشناسي ارشد، هفده رشته كارشناسي، پنج رشته كارشناسي ناپيوسته و ۲ رشته كارداني دارد.
این کنفرانس که هجدهم اردی بهشت ماه آغاز شده تا بیستم اردی بهشت ماه ادامه دارد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اردیبهشت ۹۷
1061 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0