مبحث دوازدهم مقررات ساختمان در بیش از نود و نه درصد فعالیت ‌ها ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی

رعایت مبحث دوازدهم مقررات ساختمان در بیش از نود و نه درصد فعالیت ‌های ساختمانی

ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی بیان کرد: در بیش از نود و نه درصد فعالیت‌ های ساختمانی استان مبحث دوازدهم مقررات ملی ساختمان رعایت شده و تنها در کم تر از 1 درصد رعایت نشده است.

کد خبر: 960725012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ مهر ۹۶ - ۱۰:۱۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی بیان کرد: در بیش از نود و نه درصد فعالیت‌ های ساختمانی استان مبحث دوازدهم مقررات ملی ساختمان رعایت شده و تنها در کم تر از ۱ درصد رعایت نشده است.مبحث دوازدهم مقررات ساختمان در بیش از نود و نه درصد فعالیت ‌ها

مبحث دوازدهم مقررات ساختمان در بیش از نود و نه درصد فعالیت ‌ها

مبحث دوازدهم مقررات ساختمان در بیش از نود و نه درصد فعالیت ‌ها

رعایت مبحث دوازدهم مقررات ساختمان در بیش  از نود و نه درصد فعالیت ‌های ساختمانی

احسان فرشته‌ پور در جلسه خبری خود با اصحاب رسانه، گفت: بحث رعایت مقررات ملی ساختمان در قانون نطام مهندسی مورد تاکید واقع شده و یکی از مقررات در مبحث دوازدهم که ایمنی و حفاظت در اجرای کار بوده، است و باید عواملی که در امر ساخت ‌و ساز نقش دارند باید به این مهم توجه کنند.
فرشته پور ادامه داد: رعایت مقررات این مبحث الزامی است و ادامه فعالیت پروژه‌ هایی که رعایت‌ کننده آن نیستند متوقف می‌ شود و ادامه فعالیت بعد از رعایت مقررات ملی ساختمان میسر خواهد بود.
وی با اشاره به این که در بیش از نود و نه درصد فعالیت‌ های ساختمانی مبحث دوازدهم رعایت شده است، تصریح کرد: در بازدید ‌های صورت گرفته از طرف باررسان اداره کل راه و شهرسازی شاهد عدم رعایت مبحث دوازده مقررات ملی ساختمان بوده ‌ایم و تخلفات مشاهده شده کم تر از یک درصد بوده که با متخلفان همین موارد اندک هم طبق قانون برخورد شده است.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: در آتش‌ سوزی هتل رکنانا بواسطه حصور تیم اچ ‌اس ‌سی در محل از بروز حادثه تلخ جلوگیری کرد و همیشه عملکرد مهندسین در بحث اجرای مبحث دوازدهم کنترل می ‌شود.

مبحث دوازدهم مقررات ساختمان در بیش از نود و نه درصد فعالیت ‌ها

فرشته پور خاطر نشان کرد: مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان در بحث گازرسانی است و در بحث ایمنی ساحتمان‌ ها مکاتبات لازم در زمینه پیگیری ‌های مدیران ساختمانی شده و بعد از حادثه سلمان اصلاحیه‌ هایی داشتیم.
وی یاد آور شد: همکاری مشترکی با انجمن سازندگان داریم و بعد از پایان گردهمایی هم بازدید ‌های مشترکی از کارگاه ‌ها با موضوع ایمنی خواهیم داشت
منبع : خبرگزاری برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال آموزش الکترونیک در تلگرام

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ مهر ۹۶
1058 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0