نظارت فنی در ساخت چهارصد و بیست و پنج واحد مسکونی مددجویان قزوین مدیر کل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد:

نظارت فنی در ساخت چهارصد و بیست و پنج واحد مسکونی مددجویان قزوین

مجید مومنی عنوان کرد: با همکاری سازمان نظام مهندسی نظارت فنی برای ساخت چهارصد و بیست و پنج واحد مسکونی از طریق مهندسان ناظر این سازمان انجام گرفته است.

کد خبر: 970708028 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مهر ۹۷ - ۶:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، مجید مومنی عنوان کرد: با همکاری سازمان نظام مهندسی نظارت فنی برای ساخت چهارصد و بیست و پنج واحد مسکونی از طریق مهندسان ناظر این سازمان انجام گرفته است.

نظارت فنی در ساخت چهارصد و بیست و پنج واحد مسکونی مددجویان قزوین

نظارت فنی در ساخت چهارصد و بیست و پنج واحد مسکونی مددجویان قزوین

نظارت فنی در ساخت چهارصد و بیست و پنج واحد  مسکونی مددجویان قزوین

وی ادامه داد: ارتقای فرهنگی مددجویان و توانمندسازی آن ها با دو بال مسکن و اشتغال پیگیری می گردد.
مومنی تصریح کرد: طبق برنامه سال جاری پانصد و شصت واحد مسکونی شهری برای تحویل به مددجویان استان قزوین در دست پیگیری است که چهارصد و بیست و پنج واحد ساخته و صد و سی و شش واحد مسکونی خریداری خواهد شد.
وی گفت: با همکاری سازمان نظام مهندسی نظارت فنی برای ساخت چهارصد و بیست و پنج واحد مسکونی از طریق مهندسان ناظر این سازمان انجام گرفته و حتی برای خرید واحد مسکونی مددجویان نیز کمیته امداد بر انجام نظارت فنی تأکید دارد.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اذعان کرد: در حال حاضر هزار و پانصد و سی نفر از مددجویان کمیته امداد استان قزوین مستأجر بوده و از داشتن مسکن محروم هستند.
هشتصد و سی و شش خانوار از انشعاب رایگان گاز بهره‌ مند شده‌اند
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: برای تحویل چهارصد و بیست و پنج واحد مسکونی بیست و دو میلیارد تومان از منابع داخلی کمیته امداد تا پایان سال اختصاص می ‌یابد در نتیجه خانوارهای نیازمند ۳ نفره نیازمند مسکن نخواهیم داشت.
این مسئول اظهار داشت: سال نود و شش با تلاش ‌های انجام شده و کمک خیران کار تعمیر جزئی، تعمیر کلی، ساخت و خرید هزار ششصد و بیست و نه واحد مسکونی برای مددجویان انجام شد.

نظارت فنی در ساخت چهارصد و بیست و پنج واحد مسکونی مددجویان قزوین

مومنی، خدمات به مددجویان را در حوزه مسکن متنوع خواند و تصریح کرد: در سال نود و شش در استان قزوین هزار و پانصد و هشت خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان از انشعاب رایگان آب، برق و گاز بهره‌مند شده‌اند.
وی تاکید کرد: از این تعداد نهصد و هشتاد و هفت خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم از انشعاب رایگان بهره‌مند شده‌اند و پانصد و بیست و یک انشعاب رایگان نیز به خانوار ساکن در شهرها و مناطق برخوردار واگذار شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اعلام این که هشتصد و سی و شش خانوار از انشعاب رایگان گاز بهره‌مند شده‌اند، اظهار داشت: دویست و پنج خانوار از انشعاب آب،  دویست و جهل و سه خانوار از انشعاب برق، ده خانوار از انشعاب فاضلاب، هشتاد خانوار از گواهی پروانه ساختمانی و صد و سی و چهار خانوار از عوارض شهرداری بهره‌مند شده‌اند.
وی با اشاره به مشارکت جامعه مهندسی در طرح اکرام ایتام، خاطر نشان کرد: اقشار مختلف مردم در طرح اکرام ایتام برای خدمت به فرزندان بدون سرپرست مشارکت دارند که پانزده سال است که اعضای نظام مهندسی حمایت از سی یتیم را به عهده دارند.
منبع : صبح قزوین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مهر ۹۷
823 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0