بی توجهی دستگاههای دولتی به ظرفیت نظام مهندسی کشاورزی خوزستان ریاست سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی استان اردبیل

فنی محور شدن تولیدات محصولات کشاورزی اردبیل

ریاست سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: حمایت از فنی شدن تولیدات محصولات کشاورزی اولویت اساسی سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی استان است.

کد خبر: 970715016 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مهر ۹۷ - ۲:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: حمایت از فنی شدن تولیدات محصولات کشاورزی اولویت اساسی سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی استان است.

فنی محور شدن تولیدات محصولات کشاورزی اردبیل

فنی محور شدن تولیدات محصولات کشاورزی اردبیل

تولیدات محصولات کشاورزی اردبیل فنی  ‌محور می ‌گردد

شهرام محمدی ظهر امروز در دیدار با اعضای بسیج رسانه و برخی اقشار بسیج در اردبیل، بیان کرد: حمایت از فنی شدن تولیدات محصولات کشاورزی اولویت اساسی سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی استان است. و در این زمینه همه سعی خود را بکار می‌ گیریم.
محمدی با اشاره به اینکه مهم ‌ترین برنامه اینست که بتوانیم در راستای فنی‌سازی پیشگام باشیم، افزود: باید بمنظور پیشبرد اهداف مورد نظر در استای اجرای طرح آبیاری نوین اقدامات مناسبی انجام دهیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه نود درصد آب در بخش کشاورزی استان استفاده می ‌گردد نیاز است در حوزه اجرای طرح آبیاری نوین برنامه ‌ریزی گردد تا در مدیریت آب کشاورزی اقدامات مناسبی انجام داده شود.

فنی محور شدن تولیدات محصولات کشاورزی اردبیل

رئیس سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: اجرای طرح آبیارین نوین امری لازم و اساسی است و برنامه‌ های جایگزین آبیاری سنتی نیازمند برنامه‌ریزی منسجم است که با رسالتی که داریم درصددیم با حمایت مسئولان مربوطه در این زمینه برنامه‌ ریزی مناسبی داشته باشیم.
محمدی اظهار داشت: بیش از شش هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی هستند و استفاده از ظرفیت مهندسان می ‌تواند نقش اساسی در توسعه بخش کشاورزی استان داشته باشد و به پیشرفت کشاورزی استان کمک شایانی کند.
وی، ضمن قدردانی از بسیج رسانه و اقشار بسیج و سپاه تصریح کرد: من نیز بعنوان یک بسیجی تمام توان خود را بکار می‌ گیرم و در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و پیشبرد اقتصاد مقاومتی قدم اساسی برداریم.
ریاست سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(علیه السلام) استان اردبیل نیز در این دیدار، عنوان داشت: تحقق منویات مقام معظم رهبری اولویت اساسی است و همگان باید به این امر توجه کنند و در راستای تحقق آن سعی کنند.
علی لطفی بیان کرد: نیاز است همگان در هر عرصه‌ای که وجود دارد بسیج‌وار حرکت کنند تا بتوانیم کشورمان را از شرایط اقتصادی فعلی خارج کنیم.
لطفی گفت: خدمت بی‌ منت به مردم و رفع مشکلات مردم اولویت اساسی باشد و استفاده از ظرفیت ‌های مختلف نیاز اساسی است که باید تلاش ویژه‌ای در این زمینه انجام گردد.

منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مهر ۹۷
1181 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0