تعرفه خدمات نظام مهندسی بدون افزایش! عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

تعرفه خدمات نظام مهندسی بدون افزایش!

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: متاسفانه علیرغم افزایش تورم و قیمت مسکن در سال جاری تعرفه خدمات نظام مهندسی هیچگونه افزایشی پیدا نکرده بلکه ثابت مانده است.

کد خبر: 971207008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ اسفند ۹۷ - ۱:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: متاسفانه علیرغم افزایش تورم و قیمت مسکن در سال جاری تعرفه خدمات نظام مهندسی هیچگونه افزایشی پیدا نکرده بلکه ثابت مانده است.

تعرفه خدمات نظام مهندسی بدون افزایش!

تعرفه خدمات نظام مهندسی بدون افزایش!

تعرفه خدمات نظام مهندسی  افزایش نمیابد

محمدحسین مسعودی ادامه داد: عدم افزایش تعرفه خدمات نظام مهندسی در حال حاضر مهمترین دغدغه مهندسان ساختمان است از این رو میطلبد مسئولان فکری عاجل برای این موضوع داشته باشند.
مسعودی ضمن اشاره به این که بزرگ‌ترین سرمایه هر فردی در زندگی «مسکن » است، گفت: برای تولید یک ساختمان با کیفیت و استاندارد مشارکت بخشهای مختلف به خصوص مهندسان و متخصصان کارآمد را میطلبد.
وی ادامه داد: صنعت ساختمان بر مبنای سازمان نظام مهندسی ۷ رشته از قبیل عمران، معماری، تاسیسات مکانیک، تاسیسات برق، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک را دور هم جمع کرده است.
عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: این ۷ رشته باید بتوانند با یک‌دیگر کار کنند تا در نهایت محصولی به نام ساختمان در جامعه تولید گردد.
وی افزود: ساختمان از اجزای مختلفی تشکیل شده که بخشی از این اجزا خود مهندسان ساختمان هستند.
مسعودی اظهار داشت: این سیستم اگر نتواند بخوبی نقش ایفا کند بدون شک آسیب خواهد دید چون همه به یک زنجیره ای متصل هستند که در نهایت باید به یک خروجی مطلوب برسند.

تعرفه خدمات نظام مهندسی بدون افزایش!

وی افزود: مهندسان در حال حاضر هم ساختمان را طراحی و هم براساس قانون باید اجرا کنند.
عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران افزود: بزرگ‌ترین دغدغه جامعه مهندسان در شرایط حاضر این که چرا در بحث ساختمان سازی همه افراد جامعه ورود پیدا میکنند و چرا مثل جامعه پزشکی، حقوقدانان و غیره قانون سفت و محکمی وجود ندارد که از حضور افراد فاقد صلاحیت در بخش اجرای ساختمان ممانعت به عمل آید.
وی خاطر نشان کرد: این یک واقعیت تلخی در جامعه است که مهندسان کنار گذاشته شده اند و متاسفانه بخشهای دیگر کار آنها را بدون هیچگونه مجوزی انجام میدهند از این رو ضرورت دارد حمایت حقوقی و همه جانبه از مهندسان ساختمان در جامعه صورت پذیرد.

منبع: فصل تجارت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته برنزی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اسفند ۹۷
847 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0