بهره گیری بیش از گذشته از ظرفیت هیأت مدیره ادواری ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در آئین تقدیر از هیأت مدیره ادواری بیان کرد:

بهره گیری بیش از گذشته از ظرفیت هیأت مدیره ادواری در برنامه های سازمانی


سیف الله علی نیا در آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از هیأت مدیره ادواری که روز شنبه بیست و ششم اسفند ماه برگزار گردید ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و قدردانی از مشارکت هیات ادواری در نشست ها، به نقش کانونهای مهندسان در طی سالیان گذشته اشاره کرد و گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران بواسطه حصور و فعالیت کانونهای مهندسین در مقایسه با بسیاری از استانها از پیشینه خیلی خوبی برخوردار است.

کد خبر: 961227004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۶ - ۸:۵۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، سیف الله علی نیا در آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از هیأت مدیره ادواری که روز شنبه بیست و ششم اسفند ماه برگزار گردید ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و قدردانی از مشارکت هیات ادواری در نشست ها، به نقش کانونهای مهندسان در طی سالیان گذشته اشاره کرد و گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران بواسطه حصور و فعالیت کانونهای مهندسین در مقایسه با بسیاری از استانها از پیشینه خیلی خوبی برخوردار است.

بهره گیری بیش از گذشته از ظرفیت هیأت مدیره ادواری

بهره گیری بیش از گذشته از ظرفیت هیأت مدیره ادواری

بهره گیری بیش از گذشته از ظرفیت  هیأت مدیره ادواری در برنامه های سازمانی

علی نیا تصریح کرد: با توجه به زمینه مناسبی که کانونها در حوزه مهندسی ایجاد کرده بودند، در سال هفتاد و چهار زمانیکه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ابلاغ گردید مازندران از همان ابتدا درخشش بیش تری در قیاس با استانهای دیگر داشت.
وی عنوان کرد: فعالیت و اقدامات هیأت مدیره سازمان در طی ادوار مختلف و دوره فعلی سبب شده که فرزندان این خطه در کشور حضور موثر و پر رنگی در کمیسیونها و گروههای تخصصی شورای مرکزی و نیز هیأت مدیره شورا داشته باشند .
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ادامه داد: از بعد کمی نیز استان مازندران جایگاه مناسبی را در کشور دارد و بخشی از اقدامات این سازمان سبب شده که در کشور الگوی بسیاری از استانها باشیم که این جایگاه، محصول و نتیجه زحمات هیأت مدیره سازمان در ادوار و روسای ادورای گذشته است .
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با تاکید بر نقش هیأت مدیره ادواری در ارائه مشاوره به سازمان، خاطر نشان کرد: در جهت اجرای برنامه ها و موضوعات سازمان در سال آینده، بصورت نظام یافته از پتانسیل هیأت مدیره ادواری بیش ار گذشته بهره گیری خواهد شد.
با اشاره به انتخابات دوره هشتم هیأت مدیره سازمان در سال آینده، خواستار هدایت و راهنمایی جامعه مهندسی در این موضوع و پیش گیری از آسیبهایی که سازمان را تهدید میکند، شد.

بهره گیری بیش از گذشته از ظرفیت هیأت مدیره ادواری

در ادامه این آئین، دکتر مهری نایب رئیس اول سازمانبیان کرد: آن چه که امروز بعنوان امانت به ما سپرده شده ، دستاورد گذشتگان بوده است و حفظ و حراست و ارتقا این دستاورد به دوش ماست .
مهری با تاکید بر اهمیت مشاوره و هم فکری در پیشرفت جوامع، گفت: هیأت مدیره ادواری میتواند بازوی مشورتی خوبی برای سازمان باشد.
در ادامه این آئین، هر یک از اعضای هیأت مدیره ادواری به ارائه نقطه نظرات و دیدگاههای سازمانی خود پرداختند و در خاتمه با اهدا لوح تقدیر از زحمات هیأت مدیره ادواری تقدیر به عمل آمد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اسفند ۹۶
879 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0