گرفتن تدابیر مديريت مصرف انرژي الکتريکي در استان گیلان عادل سلیمانی

گرفتن تدابیر مديريت مصرف انرژي الکتريکي در استان گیلان

در همایش مديريت مصرف انرژي الکتريکي که با همکاري انجمن مهندسين برق و الکترونيک شاخه گيلان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار گردید، آینده صنعت برق و تغییرات مرتبط با نحوه خرید و فروش و قیمت گذاری انرژی مورد بحث قرار گرفت و سخنرانان، مدیریت مصرف و تقاضای انرژی را در ساختمان ها مورد تأکید قرار دادند.

کد خبر: 971027003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ دی ۹۷ - ۹:۱۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در همایش مديريت مصرف انرژي الکتريکي که با همکاري انجمن مهندسين برق و الکترونيک شاخه گيلان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار گردید، آینده صنعت برق و تغییرات مرتبط با نحوه خرید و فروش و قیمت گذاری انرژی مورد بحث قرار گرفت و سخنرانان، مدیریت مصرف و تقاضای انرژی را در ساختمان ها مورد تأکید قرار دادند.

گرفتن تدابیر مديريت مصرف انرژي الکتريکي در استان گیلان

گرفتن تدابیر مديريت مصرف انرژي الکتريکي در استان گیلان

گرفتن تدابیر مديريت مصرف انرژي الکتريکي  در استان گیلان

عادل سلیمانی، در این سمینار وضعیت منابع انرژی در ایران و جهان را تشریح کرد.
سلیمانی، ضمن مروری بر فرهنگ مصرف انرژی در کشور به تاثیر استفاده نامطلوب انرژی بر محیط زیست و ضرورت ارتقای فرهنگ مصرف انرژی در جامعه اشاره کرد.
سلیمانی، الزامات مدیریت انرژی در ساختمان را شرح داد و سرمایه های مورد نیاز جهت تامین بارالکتریکی مورد نیاز را عنوان کرد.


در این همایش، عظیم بلبل آبادی _ ریاست انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه گیلان و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان و سید زمان حسینی _ معاون هماهنگی امور انتقال شرکت توانیر، در مورد اهمیت مدیریت مصرف انرژی سخن گفتند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ دی ۹۷
641 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0