زمان آزمون پایان دوره آموزشی واگذاری تصدی گری امور اراضی خراسان رضوی

هم افزایی دانشکده کشاورزی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی برای حمایت از دانشجویان

رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد بر هم افزایی دانشکده کشاورزی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی برای حمایت از دانشجویان تاکید کرد.

کد خبر: 960702043 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵ - ۱۱:۳۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد بر هم افزایی دانشکده کشاورزی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی برای حمایت از دانشجویان تاکید کرد.هم افزایی دانشکده کشاورزی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی

هم افزایی دانشکده کشاورزی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی

هم افزایی دانشکده کشاورزی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی

هم افزایی دانشکده کشاورزی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی

دکتر ناصر شاهنوشی امروز در نشست مشترک با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و انجمن های علمی دانشجویی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد که در این دانشگاه برگزار شد، عنوان کرد: دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد نهایت اهتمام خود را در راستای هم افزایی با نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به کار خواهد گرفت.
وی افزود: ما باید سازمان نظام مهندسی کشاورزی را در ادامه دانشکده کشاورزی تعریف کنیم تا دانشجویان پس از فارغ التحصیلی و ورود به بازارکار به این سازمان جذب شوند.
رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: کارآموزی دانشجویان کشاورزی باید در قالب نظام مهندسی کشاورزی و سازمان های مرتبط انجام شود.


شاهنوشی با تاکید بر این که دانشجویان امروز ما تخصصص لازم برای ورود به عرصه بازارکار را ندارند، خاطرنشان کرد: اگر دانشجویان ما تخصص لازم در رشته های خود داشتند، امروز با این حجم عظیم از بیکاری روبه رو نبودیم؛ قطعا شغل به میزان کافی برای دانشجویان هست، اما آنان تخصص کافی در رشته خود را ندارند.
وی تصریح کرد: دانشگاه نسل سوم تنها به معنای آموزش و پژوهش نیست، بلکه مهارت آموزی مبنای اصلی آن قرار گرفته است و امروز دانشگاه های ما نیز باید به این سمت پیش روند.
رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اینکه کسب مهارت در دانشگاه، رسالتی محسوب می شود که اخیرا تعریف شده است

منبع: ایسنا

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ بهمن ۹۵
1083 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0