حمایت از ایده‌های برتر در ساخت ‌و سازهای استان قزوین ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

حمایت از ایده‌های برتر در ساخت ‌و سازهای استان قزوین

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بر لزوم حمایت از ایده‌های جدید در ساخت ‌و سازها تاکید کرد.

کد خبر: 970331016 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ خرداد ۹۷ - ۱۲:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بر لزوم حمایت از ایده‌های جدید در ساخت ‌و سازها تاکید کرد.

حمایت از ایده‌های برتر در ساخت ‌و سازهای استان قزوین

حمایت از ایده‌های برتر در ساخت ‌و سازهای استان قزوین

حمایت از ایده‌های برتر در ساخت ‌و سازهای استان قزوین

باقر جلوخانی شامگاه ۴ شنبه در آئین تجلیل از مقا‌م‌آوران علمی و ورزشی نظام مهندسی استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار گردید، بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در راستای اشتغال زایی و اجرای ایده‌ های نوین اقدامات ویژه ‌ای انجام داده است.
جلو خانی اظهار داشت: طبق آمارها بیش از ده نفر نیروی متخصص عضو نظام مهندسی ساختمان استان بوده و با هدف ارتقا کیفیت سازها برنامه ‌ریزی کرده و به توسعه تجاری‌ سازی توجه ویژه ‌ای دارند.
وی یاد آور شد: در راستای ایجاد اشتغال و هم چنین توجه به ایده‌ های برتر مرکز رشد نظام مهندسی ساختمان در استان قزوین راه‌ اندازی خواهد شد که قدمی موثر در راستای پیشبرد اهداف بشمار می ‌رود.
جلوخانی ادامه داد: رعایت اصول فنی و مهندسی در ساخت‌ و سازها امری ضروری و مهم بوده که باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد کیفی سازی در سطح شهرها باشیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین عنوان کرد: حمایت از ایده‌ های برتر از اولویت‌ های نظام مهندسی بوده این مهم در حالیست که با این اقدام بستر شکوفایی استعدادها و خلاقیت ‌ها نیز فراهم می گردد.


وی خاطر نشان کرد: توجه به ورزش از دیگر اقدامات و برنامه‌ های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوده که در همین راستا ساخت مجموعه ورزشی در مساحت ده هزار مترمربعی در دستور کار است.
وی بر لزوم توجه ویژه به ورزش بانوان و فراهم سازی بستر لازم در این زمینه تاکید کرد.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ خرداد ۹۷
900 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0