پیام ریاست سازمان به مناسبت سال نو کردستان

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان: از تقویت سازمان نظام مهندسی ساختمان حمایت می کنیم

منصور مرادی رییس مجمع نمایندگان استان کردستان با حضور در دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان در شهرستان مریوان، با هیات رئیسه این نمایندگی دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر: 960702053 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵ - ۴:۰۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،منصور مرادی رییس مجمع نمایندگان استان کردستان با حضور در دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان در شهرستان مریوان، با هیات رئیسه این نمایندگی دیدار و گفتگو کرد.حمایت از تقویت سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان

حمایت از تقویت سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان

حمایت از تقویت سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان

حمایت از تقویت سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان

در این نشست درباره جایگاه و نقش سازمان و  وضعیت ساخت و سازها در شهرستان مریوان بحث و تبادل نظر شد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت قاطع خود و نمایندگان استان از سازمان نظام مهندسی ساختمان خواستار حضور پررنگ سازمان در حوزه های تصمیم گیری و نشست های استان و شهرستان شد.

وی با اشاره به قانون نظام مهندسی ساختمان و آیین نامه های مربوطه اعلام کرد، خود و دیگر نمایندگان استان تمام توان خودرا در جهت تقویت سازمان بکار خواهیم گرفت.

نماینده مریوان و سروآباد در این رابطه اظهار داشت: در راستای رفع ابهام در بعضی موارد قانون از جمله بحث مسئولیت های مهندسین،  تعریف مقیم بودن آنها، متناسب کردن تعداد و متراژ کارهای مهندسین با واقعیت، ودیگر موارد  نهایت تلاش خودرا از طریق کمیسیونهای مختلف مجلس بکار خواهم گرفت.

مرادی حمایت از مهندسین از طریق بیمه های مهندسی باتوجه به مسئولیتهای سنگین آنها را از دیگر موارد پیگیری توصیف کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خواستار مشارکت نظام مهندسی شهرستان در جلسات اداری شهرستان شد و اعلام داشت: نظام مهندسی بعنوان یک نهاد متخصص باید در کلیه نشست های  مرتبط باحوزه ساخت و ساز ، عمران و شهرسازی در شهرستان های مریوان و سروآباد و استان نیز حضور کارا داشته باشد.

در این نشست مقررشد جلسات منظم با نماینده جهت رفع معضل ساخت و سازهای غیرمجاز ادامه یافته و موارد لازم بصورت لایحه مکتوب برای ایشان ارسال تا پیگیری شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ بهمن ۹۵
949 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0