نظارت ششصد ناظر سازمان نظام‌مهندسی بر ساخت‌وسازهای مناطق زلزله‌زده مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه بیان کرد:

نظارت ششصد ناظر سازمان نظام‌مهندسی بر ساخت‌وسازهای مناطق زلزله‌زده

بهزاد کهریزی اظهار داشت: یازده هزار و پانصد نفر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اشتغال دارند که از این تعداد دو هزار و صد نفر مهندس و مابقی نیروی کار عادی هستند .

کد خبر: 970821012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷ - ۴:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز_ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بهزاد کهریزی اظهار داشت: یازده هزار و پانصد نفر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اشتغال دارند که از این تعداد دو هزار و صد نفر مهندس و مابقی نیروی کار عادی هستند .

نظارت ششصد ناظر سازمان نظام‌مهندسی بر ساخت‌وسازهای مناطق زلزله‌زده

نظارت ششصد ناظر سازمان نظام‌مهندسی بر ساخت‌وسازهای مناطق زلزله‌زده

ششصد ناظر سازمان نظام‌مهندسی بر  ساخت‌وسازهای مناطق زلزله‌زده نظارت دارند

وی با تأکید بر این مهم که نقشه واحدهای مسکونی در روستاهای زلزله‌زده توسط بنیاد مسکن و در شهرهای زلزله زده نیز توسط سازمان نظام‌مهندسی طراحی می گردد و دولت هزینه این طراحی‌ها را پرداخت می ‌کند، ادامه داد: با تمام توان بر روند ساخت‌وسازها نظارت داریم و طبق این اساس ساخت واحدهای مسکونی و سایر ساختمان‌ها و بناها طبق اصول مهندسی و با رعایت آئین‌نامه‌های موجود را در دستور کار است.
کهریزی افزود: بیست و سه هزار و هشتصد و پنجاه و هشت کانکس در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه توزیع‌شده که با تحویل‌خانه‌ها، این کانکس ‌ها در شهرها باید کم کم جمع‌آوری ‌شده ولی در روستاها به اختیار متقاضیان می ‌توانند از آن استفاده کنند و الزامی در جمع‌آوری نیست.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه به اشتغال یازده هزار و پانصد نفر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اشاره کرد و افزود: از این تعداد دو هزار و صد نفر مهندس و مابقی نیروی کار عادی هستند و همچنین چهارثد و سی و پنج پیمانکار به‌ صورت کلی در این مناطق درروند ساخت‌وساز مشارکت دارند و هشتصد پیمانکار جزء نیز فعال هستند.

نظارت ششصد ناظر سازمان نظام‌مهندسی بر ساخت‌وسازهای مناطق زلزله‌زده

وی یاد آور شد: بیش از نود درصد نیروی کار فعال در مناطق زلزله‌زده بومی هستند و افراد غیربومی بیش تر جزو نیروهای کار تخصصی هستند که در استان نداشته ‌ایم و مجبور شدیم از ظرفیت سایر استان‌ها استفاده کنیم.

منبع : خبرگزاری موج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آبان ۹۷
753 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0