فعالیت بیست درصد اشتغال کشور در صنعت ساختمانقوانین مخل سازمان نظام مهندسی، مانع توسعه بخش مسکن مدیرکل سازمان استاندارد استان تهران

نظارت بر تولید و عرضه مصالح ساختمانی با گشت‌های مشترک سازمان استاندارد و نظام مهندسی

مدیرکل سازمان استاندارد استان تهران بیان کرد: گشت‌ های مشترک با سازمان نظام مهندسی، ​نظارت بر تولید و مصرف مصالح ساختمانی تشدید می گردد

کد خبر: 191006012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ مهر ۹۸ - ۴:۳۲ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل سازمان استاندارد استان تهران بیان کرد: گشت‌ های مشترک با سازمان نظام مهندسی، ​نظارت بر تولید و مصرف مصالح ساختمانی تشدید می گردد

نظارت بر تولید و عرضه مصالح ساختمانی با گشت‌های مشترک

نظارت بر تولید و عرضه مصالح ساختمانی با گشت‌های مشترک

نظارت بر تولید و عرضه مصالح  ساختمانی با گشت‌های مشترک سازمان استاندارد و نظام مهندسی

محمود رضا طاهری در حاشیه امضاء تفاهم نامه میان سازمان استاندارد استان تهران با سازمان نظام مهندسی گفت: قبل از این، نظارت بر تولید مصالح ساختمانی، بعهده سازمان استاندارد و نظارت بر مصرف آن بعهده سازمان نظام مهندسی بود که با این تفاهم نامه، عملاً نظارت بر این مهم، بگونه‌ای خواهد بود که در آن نماینده سازمان استاندارد و سازمان نظام مهندسی و هم‌چنین نماینده سندیکای مصالح مورد نظر، در گشت‌ های مشترک حضور خواهند داشت.

طاهری گفت: در صورتیکه در هر مرحله از تولید و مصرف، اگر مصالحی غیر استاندارد تشخیص داده شود حتماً با تولید کننده آن برخورد می ‌شود و آن محصول نیز از بازار جمع آوری خواهد شد.

هم‌چنین ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران هم در این مورد اظهار داشت: از این پس بازرسان و ناظران نظام مهندسی حضور و نظارت بیش تری در مورد مصالح ساختمانی خواهند داشت و در کنار سازمان استاندارد در شاخص‌ های استاندارد این مصالح، نظارت می کنند.

نظارت بر تولید و عرضه مصالح ساختمانی با گشت‌های مشترک

محمد طاهری گفت: بین سازمان استاندارد و نظام مهندسی ابتدا کمیسیون‌ های مشترکی تشکیل و به بازرسان و ناظرین آموزش داده می‌ شود.

طاهری افزود: در این آموزشها، ​شاخص ‌های استاندارد مورد نظر تبیین خواهد شد تا ناظران و بازرسان بصورت دقیق بتوانند در مصالح ساختمانی چه در بخش خصوصی و چه در نهاد‌ها نظارت کنند.

هم‌چنین در این آیین، تفاهم نامه‌ای بین سندیکای آسانسور و نظام مهندسی و سازمان استاندارد به منظره ارتقاء کیفی و نظارت بر آسانسور‌ها امضاء گردید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی شهرسازی  pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مهر ۹۸
541 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0