برتر شدن روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد برتر شدن روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد

برتر شدن روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد

برتر شدن روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد ، روابط عمومی با تبیین و تشریح سیاستها و برنامه های سازمان، نقش تعیین کننده ای در اعتمادسازی و آگاهی بخشی ایفا می کند

کد خبر: 010304002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ خرداد ۰۱ - ۹:۴۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برتر شدن روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد ، روابط عمومی با تبیین و تشریح سیاستها و برنامه های سازمان، نقش تعیین کننده ای در اعتمادسازی و آگاهی بخشی ایفا می کند

برتر شدن روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد

برتر شدن روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد
به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات صورت گرفت
روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد، روابط عمومی برتر شد
رییس سازمان مرکزی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از مدیر روابط عمومی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد تقدیر نمود.
در هفته ارتباطات و روابط عمومی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در همایش مدیران روابط عمومی، از روابط عمومی های برتر این سازمان تقدیر به عمل آورد.
شاهرخ رمضان نژاد، ضمن تبریک این مناسبت و تقدیر از اقدامات انجام شده در این حوزه، گفت: روابط عمومی با تبیین و تشریح سیاستها و برنامه های سازمان، نقش تعیین کننده ای در اعتمادسازی و آگاهی بخشی ایفا می کند.
رمضان نژاد ادامه داد: بخش قابل توجهی از پیشران و پیشگام بودن سازمان نظام مهندسی، بعنوان حلقه واسط بین دولت و مردم، مرهون نقش آفرینی و اثر بخشی روابط عمومی در حوزه های مختلف است.
وی تصریح کرد: اجرای سیاستهای تعیین شده در حوزه های مختلف سازمان اعم از سیاستهای دانش گستری، مهارت آموزی، اشتغال دانش مزد محوری، آسان سازی صدور مجوزها و مردم سازی امور بایستی با محوریت روابط عمومی ابتدا تبیین و تشریح و سپس توسط عوامل اجرایی سازمان مورد پی‌گیری و اجرا قرار گیرد.
در ادامه از مدیران روابط عمومی استانهای، مازندران، آذربایجان شرقی، یزد، کرمان، قم، کرمانشاه، فارس و اصفهان به عنوان روابط عمومی های برتر تقدیر شد.
قابل ذکر است: استان یزد در سه سال متوالی به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شده است.
یادآور می گردد: ارزیابی روابط عمومی های مجموعه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی طبق هفت شاخص ارزیابی و سی و یک معیار تعریف شده در سازمان مرکزی است.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ خرداد ۰۱
302 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0