موفقیت در آموزش مرهون یک‌پارچه سازی همکاری بخش خصوصی و دولتی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان بیان کرد:

موفقیت در آموزش مرهون یک‌پارچه سازی همکاری بخش خصوصی و دولتی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان اظهار داشت: یک‌پارچه سازی همکاری بخش خصوصی و سازمان نظام مهندسی می‌تواند موفقیت آموزش در بخش کشاورزی را تضمین کند.

کد خبر: 191023004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ آبان ۹۸ - ۱۰:۴۶ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان اظهار داشت: یک‌پارچه سازی همکاری بخش خصوصی و سازمان نظام مهندسی می‌تواند موفقیت آموزش در بخش کشاورزی را تضمین کند.

موفقیت در آموزش مرهون یک‌پارچه سازی همکاری بخش خصوصی و دولتی

موفقیت در آموزش مرهون یک‌پارچه سازی همکاری بخش خصوصی و دولتی

موفقیت در آموزش مرهون  یک‌پارچه سازی همکاری بخش خصوصی و دولتی است

سیدجمیل احمدی در نشست شورای آموزش تحقیقات بخش کشاورزی، گفت: اگر شرایط همکاری صد و سی و چهار آموزشگاه ازاد فنی و حرفه ای در استان با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ایجاد گردد، موفقیت آموزش در بخش کشاورزی کردستان تضمین خواهد شد.

احمدی ادامه داد: ساخت مراکز سنجش صلاحیت حرفه ایی در شهرستانهای کردستان بعنوان یک دستور کار اولویت دار توسط فنی حرفه ای استان پی‌گیری و زیرساخت‌های اجرای این اقدام فراهم شده است.

وی تصریح کرد: گرداوری سند مهارتی ۳ ساله با رویکرد محلی و منطقه ای با هدف شناسایی ظرفیت و پتانسیلهای همه شهرستانهای استان اجرا شده و با اتمام سند ۵ ساله در راستای گام دوم سازمان فنی و حرفه ای متولی آموزشهای مهارت غیر رسمی گردید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان با عنوان این که در راستای یک‌پارچه سازی آموزش مهارت سازی با هدف ایجاد وحدت رویه در امر آموزش اقدام می گردد، اظهار داشت: بازنگری در مشاغل جهاد کشاورزی با تشکیل و عملیاتی کردن کار گروه مشترک با تعیین مسئولیت و وظایف محوله می‌تواند حرکتی بزرگ برای رصد و اجرای مشاغل مختلف کشاورزی در استان کردستان باشد.

موفقیت در آموزش مرهون یک‌پارچه سازی همکاری بخش خصوصی و دولتی

احمدی ادامه داد: سنجش مهارت یکی از مهم‌ترین اقدامات فنی و حرفه ای استان کردستان است که صلاحیت حرفه ایی مورد سنجش‌ قرار می‌گیرد و در حال حاضر در مرکز استان این مرکز بعنوان مصوبه سفر مقام معظم رهبری احداث و دائر است.

وی خاطر نشان ساخت: نباید ظرفیت‌های بخش خصوصی نادیده گرفته شود و استفاده صحیح از ظرفیت بخش خصوصی می‌تواند موفقیت در این حوزه را تضمین کند.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آبان ۹۸
722 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0