تخلف مهندسان ناظر در کمیسیون ماده 100 امضای تفاهم نامه

ارائه خدمات تمدید کارت عضویت اعضای سازمان نظام مهندسی در دفاتر پیشخوان دولت

 با امضای تفاهم نامه ای ، از این به بعد خدمات مربوط به تمدید المثنی کارت عضویت مهندسان ناظر و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در شبکه سراسری دفاتر پیشخوان دولت ارائه می گردد.

کد خبر: 961221010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ اسفند ۹۶ - ۳:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  با امضای تفاهم نامه ای ، از این به بعد خدمات مربوط به تمدید المثنی کارت عضویت مهندسان ناظر و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در شبکه سراسری دفاتر پیشخوان دولت ارائه می گردد.

خدمات تمدید کارت عضویت اعضای سازمان نظام مهندسی در دفاتر پیشخوان

خدمات تمدید کارت عضویت اعضای سازمان نظام مهندسی در دفاتر پیشخوان

خدمات تمدید کارت عضویت اعضای سازمان  نظام مهندسی در دفاتر پیشخوان دولت ارائه میگردد

حسن قربان خانی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در آئین امضای این تفاهم نامه همکاری تعداد اعضای این سازمان را بیش از صد هزار نفر برشمرد و اظهار داشت: این طرح میتواند بخش قابل توجهی از رفت و امد مهندسان عضو را به این سازمان کاهش دهد.
قربانخانی با عنوان این که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیش از ده نوع خدمت به منهدسان ناظر ارائه میدهد از امادگی این سازمان برای همکاری با دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و ادامه داد: در صورت رضایت اعضای این سازمان تلاش میشود تمام این خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه گردد.
علی فلاح، دبیرکل کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت نیز با عنوان این که این شبکه در هفت هزار نقطه اماده خدمات رسانی به مردم است، دفاتر پیشخوان دولت را گسترده ترین شبکه ملی اطلاعات در کشور دانست و تصریح کرد: طبق قانون همه دستگاهها موظفند خدمات خود را از این طریق در اختیار مردم قرار دهند .

خدمات تمدید کارت عضویت اعضای سازمان نظام مهندسی در دفاتر پیشخوان

فلاح، از راه اندازی سامانه ای در آینده نزدیک خبر داد که طبق ان همه مکاتبات دولت از این طریق ثبت میشود و به گردش درخواهد امد.
وی، از مسئولان سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان تهران خواست شرایط پیوستن به این سامانه را با هدف تسریع در امور مردم فراهم اورد.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۶
3344 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0