حمایت قاطع ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از مواضع ضد فساد وزیر عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان داشت:

حمایت قاطع ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از مواضع ضد فساد وزیر راه و شهرسازی

عزت الله یوسفیان ملا، یک نماینده مجلس و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، ضمن اعلام حمایت از مواضع آخوندی در پرده‌ برداری از تخلفات روسای کنونی و پیشین سازمان نظام مهندسی و تاکید وی بر پایبندی همگان به قانون، بیان کرد: یقین دارم، جو عمومی و وجدان عمومی مهندسان کشور، عملکرد وزیر راه و شهرسازی را تایید می ‌کند.

کد خبر: 970708012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مهر ۹۷ - ۱۲:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز  _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عزت الله یوسفیان ملا، یک نماینده مجلس و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، ضمن اعلام حمایت از مواضع آخوندی در پرده‌ برداری از تخلفات روسای کنونی و پیشین سازمان نظام مهندسی و تاکید وی بر پایبندی همگان به قانون، بیان کرد: یقین دارم، جو عمومی و وجدان عمومی مهندسان کشور، عملکرد وزیر راه و شهرسازی را تایید می ‌کند.

حمایت قاطع ستاد مبارزه با مفاسد  اقتصادی از مواضع ضد فساد وزیر راه و شهرسازی/ حمایت مجلس از رویه ضد فساد آخوندی/ وزیر راه و شهرسازی در پرده‌ برداری از تخلفات سازمان نظام ‌مهندسی منافع شخصی ندارد/ وجدان عمومی مهندسان عملکرد وزیر راه و شهرسازی را تایید می‌ کند

عزت‌الله یوسفیان‌ملا _ نماینده مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در مورد ارزیابی خود از عملکرد وزیر راه و شهرسازی بویژه در حوزه نظام مهندسی ساختمان که بر مبنای اصل شفافیت و پایبندی همگان به قانون بوده است، اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی در اصرار خود به پایبندی به قانون و هم چنین اعلام جعلی بودن مدارک برخی از روسای پیشین سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، منافع شخصی ندارد.
وی تصریح کرد: هدف از پرده‌برداری از برخی از تخلفات روسای قبلی سازمان نظام مهندسی ساختمان و تاکید بر پایبندی همگان به قانون، رفع فساد سیستمی، اجرای مقررات، جلوگیری از امضا فروشی و جلوگیری از ورود به محدوده‌ های غیر قانونی است.
برخی تلاش می ‌کنند تا چهره آخوندی را مخدوش کنند
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم آن که برخی از این مسئولان سابق و فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان که عضو مجلس نیز بوده و هستند متاسفانه در زمان رای ‌گیری آخوندی به عناوین مختلف سعی کردند تا چهره وزیر راه و شهرسازی را مخدوش کنند اما همگان دیدیم که هرباری که آخوندی به مجلس برای ارایه توضیحات آمد با رای بالا از مجلس خارج شد.
یوسفیان ملا گفت: مجلس متوجه مواضع وزیر راه و شهرسازی است و مواضع وی مورد حمایت نمایندگان مجلس قرار دارد.
این نماینده مجلس با تاکید بر این که اجرای قانون هدف نمایندگان مجلس است، ادامه داد: یقین دارم مهندسان خوش‌نام و مهندسان خدمتگزاری که در جای جای کشور مشغول بفعالیت هستند واقعا همراه و همصدا با وزیر راه و شهرسازی برای جلوگیری از فساد هستند.

حمایت قاطع ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از مواضع ضد فساد وزیر

یوسفیان‌ملا با اشاره به این که جو عمومی مهندسان به نظرات آقای آخوندی نزدیک است، افزود: یقین دارم جو عمومی و وجدان عمومی مهندسان کشور، عملکرد آقای آخوندی را تایید میکند، اگرچه منکر این مطلب نیز نیستم که عده‌ای محدود نیز به علت منافع شخصی، سنگ‌اندازیهایی برای ایجاد شفافیت در حوزه نظام مهندسی ساختمان خواهند داشت.
این نماینده مجلس ادامه داد: آقای آخوندی تا روزی که در وزارت راه و شهرسازی حضور دارد و تا زمانی که چنین مواضعی دارد اکثریت نمایندگان مجلس از وی حمایت خواهند کرد.
یوسفیان‌ملا خاطر نشان ساخت: بنده بعنوان نماینده چهار دوره مجلس و هم بعنوان عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور، مواضع دکتر آخوندی را تایید و از آن حمایت می ‌کنم.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مهر ۹۷
663 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0