تقویت دانش فنی اعضای نظام مهندسی ساختمان استاندار قم بیان کرد

تقویت دانش فنی اعضای نظام مهندسی ساختمان

بهرام سرمست با اشاره به اهمیت ارتقاء جایگاه نظام مهندسی ساختمان در بحث نظارت بر ساخت و ساز، اظهار کرد: در این راستا نیاز است تا دانش فنی و تخصصی اعضای نظام مهندسی ساختمان بیش از گذشته تقویت گردد.

کد خبر: 971122001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ بهمن ۹۷ - ۶:۲۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بهرام سرمست با اشاره به اهمیت ارتقاء جایگاه نظام مهندسی ساختمان در بحث نظارت بر ساخت و ساز، اظهار کرد: در این راستا نیاز است تا دانش فنی و تخصصی اعضای نظام مهندسی ساختمان بیش از گذشته تقویت گردد.

تقویت دانش فنی اعضای نظام مهندسی ساختمان

تقویت دانش فنی اعضای نظام مهندسی ساختمان

دانش فنی اعضای  نظام مهندسی ساختمان تقویت گردد

استاندار قم در جلسه با اعضای نظام مهندسی ساختمان استان، طی اظهاراتی با عنوان این که اعضای نظام مهندسی بازوی نظارتی دولت هستند، ادامه داد: ایفای دقیق نقش این سازمان در راستای اجرای قوانین مرتبط با ساختمان ضروری است.
وی با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی جهت توانمندسازی مهندسین ساختمان، تصریح کرد: در بحث کمی به تعداد کافی مهندس داریم اما باید زمینه ارتقاء دانش فنی و صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج از کشور فراهم گردد.
وی، ارتقاء سطح مهارت مهندسین را نیز مهم تلقی و عنوان کرد: شکاف بین افراد دارای تخصص و نبود تجربه ی اجرایی سبب شده است تا سیاستهای دولت در زمینه ی مهندسی ساختمان به درستی اجرا نگردد.

تقویت دانش فنی اعضای نظام مهندسی ساختمان

سرمست، در بخش دیگری از اظهارات خود، توسعه ی خدمات الکترونیک را نیز مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان ساخت: انجام الکترونیکی فرایندها، زمینه تخلف و دور زدن قانون را کاهش داده و سبب افزایش شفافیت و نهایتا اجرای دقیق تر سیاستهای دولت در بحث راه و ساختمان می گردد.
منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی ۹۷

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ بهمن ۹۷
616 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0