اطلاعیه عجیب سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان خبر داد:

اطلاعیه عجیب سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان و پیامدهای احتمالی آن!

سایت نظام مهندسی ساختمان استان گیلان در خبری که بر روی پورتال خود منتشر کرده، اعلام کرده که تا اطلاع ثانوي امکان ثبت به روال سابق، کنترل و ارجاع خدمات مهندسي در پروژه هاي نوساز در تمامی دفاتر نمايندگي سازمان مقدور نميباشد. این عدم امکان ثبت بمعنی متوقف شدن هرگونه صدور پروانه ساختمانی تا اطلاع ثانوی میباشد.

کد خبر: 970204001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷ - ۸:۲۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، سایت نظام مهندسی ساختمان استان گیلان در خبری که بر روی پورتال خود منتشر کرده، اعلام کرده که تا اطلاع ثانوي امکان ثبت به روال سابق، کنترل و ارجاع خدمات مهندسي در پروژه هاي نوساز در تمامی دفاتر نمايندگي سازمان مقدور نميباشد. این عدم امکان ثبت بمعنی متوقف شدن هرگونه صدور پروانه ساختمانی تا اطلاع ثانوی میباشد.

اطلاعیه عجیب سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

اطلاعیه عجیب سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

اطلاعیه عجیب سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان گیلان و پیامدهای احتمالی آن!

جامعه مهندسین گیلان در حدود پانزده هزار عضو فعال دارد که با توجه به مشکلات پیش آمده، هرگونه فعالیت جدید برای آن ها مقدور نمیباشد. سازمان نظام مهندسی گیلان با چنین نامه ای عملاً در بلاتکلیفی برای پروژه های جدید بسر میبرد و کارفرما برای دریافت پروانه ساختمانی جدید با مشکل مواجه هستند.
هم چنین در خبر سایت نظام مهندسی گیلان به این نکته اشاره شده که “عدم امکان تحقق بسياري از منابع درآمدي سازمان در بودجه مصوب سال نود و هفت” یکی از علل این تصمیم از طرف سازمان نظام مهندسی است. با این تفاسیر، این احتمال وجود دارد که سازمان نظام مهندسی در صورت ادامه فعالیت خود به یک سازمان ورشکسته تبدیل گردد!
هم اکنون بلاتکلیفی گربیان مهندسان در پروژه های مختلف را گرفته است و در صورت عدم ثبت نقشه جدید باید منتظر ملتهب شدن بازار مسکن بود. افزایش قیمتها حداقل اتفاق ممکن با این تصمیم سازمان نظام مهندسی در عرصه مسکن خواهد بود. علاوه بر آن که نظارت، طراحی و اجرا از عمده فعالیتهای مهندسان در سازمان نظام مهندسی ساختمان است و متوقف شدن ثبت نقشه جدید بمعنی بیکار شدن تعداد زیادی از این افراد است. چنین تصمیمی عملا سبب ایجاد یک چالش جدید در مورد تصمیمات وزرای کشور و راه وشهرسازی در مورد سازمان نظام مهندسی است.

اطلاعیه عجیب سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

سفره خالی مهندسان آلوده به تصمیماتی شده است که بازنده های این داستان بی شک مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان هستند.

منبع : ایرسا گیل

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

خرید اینترنتی کتاب مباحث آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اردیبهشت ۹۷
2789 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0