بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در حمایت از فرهمند متن بیانیه چنین است:

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در حمایت از فرهمند، ‌شهردار منتخب شورای اسلامی شهر یزد

هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در نشست سیزدهم خود با تاکید بر ویژگیهای شایسته مجتبی فرهمند، شهردار منتخب شورای اسلامی شهر یزد، بیانیه ای را در حمایت قاطع از انتخاب وی به سمت شهردار یزد صادر نمود.

کد خبر: 971114019 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ بهمن ۹۷ - ۴:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد، هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در نشست سیزدهم خود با تاکید بر ویژگیهای شایسته مجتبی فرهمند، شهردار منتخب شورای اسلامی شهر یزد، بیانیه ای را در حمایت قاطع از انتخاب وی به سمت شهردار یزد صادر نمود.

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در حمایت از فرهمند

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در حمایت از فرهمند

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در حمایت از فرهمند، ‌شهردار منتخب شورای اسلامی شهر یزد 

بسمه تعالی
یزد شهر میراث جهانی و پایتخت شهرهاي پايدار جهان، وامدار بزرگمردانی است که همه توان و تلاش والای خود را مصروف آبادانی و توسعه پایدار این دیار پر افتخار کرده و بر این مهم پای ميفشارند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد نهادی مردمی و برآمده از هم افزایی مهندسان و برخوردار از ‌شبکه گسترده ای از ظرفیتهای علمی و تجربی است و دستیابی به نقش واقعی در توسعه شهرهای پایدار بر مبنای الگوی ایرانی اسلامی را در تعامل مناسب با شهرداری و منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر و سایر سازمانهای موثر حاکمیتی در ابعاد مدیریت شهری جستجو می ‌کند.
با توجه به لزوم هر چه زودتر انتصاب شهردار منتخب شورای اسلامی شهر یزد بمنظور ساماندهی و تسریع در انجام وظایف مدیریت کلان شهری، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به نمایندگی از جامعه بزرگ و فرهیخته مهندسان استان، حمایت خود را از مجتبی فرهمند بعنوان یک متخصص خوشنام و مسئولیت پذیر و تحول خواه و عضو این سازمان اعلام می کند.

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در حمایت از فرهمند

قابل ذکر است، نظارت عالیه شورای اسلامی شهر، مطالبه ‌گری مردم و همکاری دستگاه‌ های حاکمیتی و اجرائي ‌با شهردار منتخب می ‌تواند آینده ای روشن و امیدبخش را برای رونق زندگی و شور و نشاط اجتماعی فراهم سازد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي عمران-نظارت ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ بهمن ۹۷
583 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0