اطلاعيه خیلی مهم دفتر مقررات ملي و كنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازي اطلاعیه

اطلاعيه خیلی مهم دفتر مقررات ملي و كنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازي

بدين وسيله به اطلاع اعضاي داراي پروانه اشتغال به كار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ميرساند با توجه به ابلاغ شيوه نامه جديد "صدور، تمديد و ارتقاء پايه مهندسي" و الزام به اجراي آن از تاريخ یکم فروردین نود و هشت و ابهامات به وجود آمده در اين مورد، در ذيل پاسخ دفتر مقررات ملي و كنترل ساختمان ارائه می شود كه سازمان و اعضاي محترم ملزم به رعايت آن هستند. لذا مقتضي است ضمن مطالعه كامل شيوه نامه فوق الذكر نسبت به رعايت دقيق موارد اهتمام لازم مبذول نمایید.

کد خبر: 971205036 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اسفند ۹۷ - ۷:۳۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بدين وسيله به اطلاع اعضاي داراي پروانه اشتغال به كار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ميرساند با توجه به ابلاغ شيوه نامه جديد “صدور، تمديد و ارتقاء پايه مهندسي” و الزام به اجراي آن از تاريخ یکم فروردین نود و هشت و ابهامات به وجود آمده در اين مورد، در ذيل پاسخ دفتر مقررات ملي و كنترل ساختمان ارائه می شود كه سازمان و اعضاي محترم ملزم به رعايت آن هستند. لذا مقتضي است ضمن مطالعه كامل شيوه نامه فوق الذكر نسبت به رعايت دقيق موارد اهتمام لازم مبذول نمایید.

اطلاعيه خیلی مهم دفتر مقررات ملي و كنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازي

اطلاعيه خیلی مهم دفتر مقررات ملي و كنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازي

اطلاعيه خیلی مهم دفتر مقررات ملي  و كنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازي در مورد شيوه نامه صدور، تمديد و ارتقاء پايه مهندسي

تمامی مهندسانی که زمان ارتقاء پایه پروانه اشتغال بکار آنها تا پايان سال نود و هفت فرا رسيده باشد ميتوانند تا پايان امسال همچون گذشته نسبت به شركت در دوره هاي آموزشي موجود و ارتقاء پايه خود اقدام کنند. در مورد مهندساني كه زمان ارتقاء پايه پروانه اشتغال بكار آنها از سال نود و هشت به بعد است، مشمول شرايط و ضوابط شيوه نامه جديد خواهند بود.
به عنوان مثال چنان چه متقاضي تعدادي از دوره هاي آموزشي مورد نياز جهت ارتقاء پايه يك رشته را در سالهاي نود و شش يا نود و هفت گذرانده باشد و در سال نود و هشت دوره هاي آموزشي آن رشته از لحاظ تعداد يا مدت زمان دوره افزايش يابد، متقاضي موظف است نسبت به تكميل تعداد يا مدت زمان دوره آموزشي مورد نياز (مشروط به اين كه مدت اعتبار ۳ ساله دوره هاي آموزشي قبلي نگذشته باشد) از دوره هاي آموزشي جديد اقدام کنند. هم چنين چنان چه بموجب شيوه نامه موصوف شركت در گردهمایی و كارگاه تخصصي، دوره هاي كارورزي و يا هر شرايط ديگري براي تمديد و يا ارتقاي پايه پروانه اشتغال بكار الزامي می شود، متقاضيان موظف به رعايت آن ها خواهند بود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی طراحی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۷
700 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0