برگزاری مراسم تجلیل از مهندسین در استان یزد بیانیه

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد درباره وقایع اخیر

در چند روز اخیر متأسفانه شاهد هجمه های ناروا به برخی اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در پاره ای سایتها هستیم که به نقل از منابع نامشخص با هدف تضعیف مدیریت این سازمان و ایجاد اختلال در روند امور جاری انجام شده است .

کد خبر: 8327 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ بهمن ۹۵ - ۱۰:۱۸ ق.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،در چند روز اخیر متأسفانه شاهد هجمه های ناروا به برخی اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در پاره ای سایتها هستیم که به نقل از منابع نامشخص با هدف تضعیف مدیریت اینسازمان و ایجاد اختلال در روند امور جاری انجام شده است .بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

این در حالی است که مجموعه این شایعه پراکنی ها مربوط به برداشت های متفاوت هیئت مدیره دوره گذشته این سازمان و شورای انتظامی سازمان در زمینه اختلاف یک رأی در انتخاب خزانه دار آن دوره هیئت مدیره است .
واضح و مبرهن است که نه تنها در سازمان که در هر نهاد و دستگاه دیگری هم اگر خلافی از هر کسی سربزند از طریق مراجع مربوطه رسیدگی و اقدام مقتضی صورت می گیرد و نباید به هربهانه با موجودیت یک سازمان یا آبروی افرادی که سالها خدمت کرده اند اینگونه بد اخلاقی شود .
ما براین باوریم که مهندسان عزیزی که در انتخابات اخیر ، هیئت مدیره فعلی سازمان را با رأی بسیار بالا انتخاب کرده اند هرگز این شایعه سازی ها و اخلال گریها را نخواهند بخشید و جامعه مهندسی عضو سازمان ترجیح می دهد که امور جاری این نهاد در کمال آرامش توسط منتخبین آنها که در یک هیئت مدیره نمونه و منسجم گرد آمده اند پیگیری و تصمیم گیری شود .


آنچه امروز بدخواهان سازمان نظام مهندسی ساختمان در پی آن هستند و برای به کرسی نشاندن اغراض خود بر طبلشایعه می کوبند ، نه تنها مسئله پیچیده و بغرنجی نیست بلکه در نهایت حتی مربوط به حکم ما نیست و به گرفتن توقف موقت حکم وزیر محترم راه وشهرسازی مربوط می شود .
آنان چنان انتخاب خزانه دار دوره قبلی هیئت مدیره را به یک جنجال تبدیل کرده اند که گویا فراموش کرده اند همان فرد در دوره جدید هیئت مدیره با کسب ۹ رأی از ۱۱ رأی در همین سمت مشغول خدمت است .
ما قاطعانه اعلام می کنیم که سازمان نظام مهندسی ساختمان یک حوزه کاملاً تخصصی است و باید حرفه ای بماند

 

منبع: تابناک

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ بهمن ۹۵
1071 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0