کمیسیون معادن اتاق بازرگانی

حقوق دولتی دریافت شده از معادن زنجان به ۸۵ میلیارد ریال رسید

ناصر فغفوری در کمیسیون معادن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری مجموع حقوق دولتی دریافت شده از معادن این استان به 110 میلیارد ریال برسد.

کد خبر: 4579 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ دی ۹۵ - ۱۰:۳۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،ناصر فغفوری در کمیسیون معادن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری مجموع حقوق دولتی دریافت شده از معادن این استان به ۱۱۰ میلیارد ریال برسد. حقوق دولتی دریافت شده از معادن زنجان ۸۵ میلیارد ریال

حقوق دولتی دریافت شده از معادن زنجان 85 میلیارد ریال

حقوق دولتی دریافت شده از معادن زنجان

حقوق دولتی دریافت شده از معادن زنجان ۸۵ میلیارد ریال

وی یادآورشد: در هشت ماهه سال قبل میزان حقوق دولتی دریافت شده به ۳۵ میلیارد ریال می رسید که تا پایان سال رقم ۵۵ میلیارد ریال در این حوزه ثبت شد.
فغفوری تاکید کرد: با وجود شرایط نا مساعد اقتصادی، سوخت هیچ معدن و صنایع معدنی را به علت نپرداختن حقوق دولتی قطع نکردیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در تلاش هستیم بتوانیم تمام مشکلات معادن را با تعامل بیشتر شناسایی و قدم به قدم آنها را رفع کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تمام مشکلات بهره برداران معدن با بررسی و پیگیری قابل حل است و با پرداخت به جزئیات می توان موانع پیش روی آنها را برطرف کرد.
فغفوری ادامه داد: قول می دهم تمام مشکلات موردی مربوط به معادن این استان را پیگیری و مرتفع کنم اما کاری برای مسائل کشوری نمی توانم انجام دهم.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان شناسایی و پیگیری مشکلات استانی و کشوری را بخشی از مسئولیت نمایندگان استان برشمرد.
وی تاکید کرد: همه تلاشم این است که در این سازمان اگر نمی توانیم، مشکلی را مرتفع کنیم، حداقل خود به مشکلی برای معدنکاران و صنعتگران تبدیل نشویم، از همین رو تمام زمینه های لازم برای تسهیل فعالیت اقتصادی در سازمان فراهم شده است.
فغفوری اظهار کرد: سعی کرده ایم تمام فعالیت های مربوط به معدن که قابل واگذاری به سازمان نظام مهندسی بود، را واگذار کنیم و امروز زنجان از استان ها پیشرو در این زمینه است.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان در ادامه این جلسه از انعقاد تفاهم نامه همکاری این سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل حفاظت محیط زیست و این سازمان خبر داد.
مهدی حمیدی ادامه داد: معتقدیم که اگر به دنبال اشتغالزایی هستیم، باید از طریق معدن وارد شویم و این مشکل می تواند با تولید مواد معدنی، راه اندازی صنایع معدنی و افزایش تولید ناخالص ملی فرصت مرتفع شود.

حقوق دولتی دریافت شده از معادن زنجان ۸۵ میلیارد ریال

منبع: ایرنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ دی ۹۵
1228 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0