رشروع آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت هفت هزار داوطلب در اصفهان و کاشان

شروع آزمون ورود به حرفه مهندسان

هم زمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان صبح پنج شنبه در دانشگاه آزاد خوراسگان و کاشان شروع شد.

کد خبر: 970221003 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷ - ۵:۱۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، هم زمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان صبح پنج شنبه در دانشگاه آزاد خوراسگان و کاشان شروع شد.

رشروع آزمون ورود به حرفه مهندسان

شروع آزمون ورود به حرفه مهندسان

آزمون ورود  به حرفه مهندسان شروع شد.

مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان بیان کرد : اين آزمون پنج شنبه و جمعه در رشته هاي معماري ، عمران ،تاسيسات برقي ، تاسيسات مكانيكي، ترافيك، شهرسازي و نقشه برداري در حوزه هاي اصفهان( دانشگاه آزاد اسلامي واحد خوراسگان) و شهرستان كاشان( دانشگاه دولتي كاشان) برگزار می گردد.
حجت الله غلامی با تاکید بر این که آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر سال گذشته در دو حوزه اصفهان و برگزار گردید، گفت: در این دوره از آزمون ۷ هزار داوطلب در رشته های ۷ گانه ساختمان شرکت میکنند که نسبت به دوره قبل هزار و پانصد نفر کاهش یافته است.
رييس اداره نظام مهندسي و مقررات ملي ساختمان اداره كل راه وشهرسازي با تاکید بر این که این آزمون بصورت جزوه باز برگزار می گردد، تصریح کرد: استفاده از رايانه شخصي، تبلت و ساير وسايل الكترونيكي، ميز نور، شيشه، كاربن و ساير وسايل مشابه ممنوع است.

شروع آزمون ورود به حرفه مهندسان

امير زاغيان خاطر نشان کرد: نتايج آزمون ماههاي آينده اعلام می گردد و افرادي كه حداقل نصاب تعيين گردیده توسط وزارت راه وشهرسازي را كسب كنند وارد حرفه نظام مهندسي شده و پروانه اشتغال بكار مهندسي را اخذ ميکنند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هر آنچه که در مورد آزمون نظام مهندسي طراحي معماري بايد بدانيد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اردیبهشت ۹۷
1127 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0