شروع فعالیت بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

شروع فعالیت بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان

برگزاری نمایشگاه‏ ها یکی از ابزارهای مهم در شناسایی نیاز مصرف کنندگان و معرفی توانمندی ‏های واحدهای تولیدی و خدماتی به بازارهای مختلف است و نقش خیلی مهمی در پویایی اقتصادی دارد. گفته می‏ شود برگزاری نمایشگاه‏ ها در هر سال بین سیصد تا هشتصد میلیارد دلار عاید اقتصاد جهانی می‏ کند.

کد خبر: 191012001 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ مهر ۹۸ - ۹:۲۱ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان،برگزاری نمایشگاه‏ ها یکی از ابزارهای مهم در شناسایی نیاز مصرف کنندگان و معرفی توانمندی ‏های واحدهای تولیدی و خدماتی به بازارهای مختلف است و نقش خیلی مهمی در پویایی اقتصادی دارد. گفته می‏ شود برگزاری نمایشگاه‏ ها در هر سال بین سیصد تا هشتصد میلیارد دلار عاید اقتصاد جهانی می‏ کند.

شروع فعالیت بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان

شروع فعالیت بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان

فعالیت بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان شروع شد

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان افتخار دارد که تا به حال توانسته به استناد مفاد بند سی و پنج از ماده هفتاد و سه آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نسبت به برگزاری بیست و یک نمایشگاه صنعت ساختمان در شهر اصفهان اقدام کند؛ که از این لحاظ در میان سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان‏ های کشور پیشرو و پیشگام می‏ باشد.

امید است برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‏ المللی جامع صنعت ساختمان بتواند نقش کوچکی را در رونق تولید ملی در سالی که مزین بهمین عنوان است، ایفا کرده و مآلاً سبب تقویت فرهنگ عمومی در حوزه صنعت ساختمان و ارتقای کیفیت ساخت و ساز در سطح استان گردد.

غلام‌حسین عسکری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

از شما مهندس گرامی دعوت می شود از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان که از تاریخ هجدهم لغایت بیست و یکم مهرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود از ساعت شانزده الی بیست و دو دیدن نمایید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ مهر ۹۸
435 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0