استانداردها هنوز در بخشهایی از حوزه ساخت و ساز رعایت نمیشود ریاست سازمان نظام مهندسی استان اصفهان مطرح کرد:

استانداردها هنوز در بخشهایی از حوزه ساخت و ساز رعایت نمیشود

ریاست سازمان نظام مهندسی استان اصفهان بیان کرد: استانداردهای حوزه ساخت و ساز توسط سازمان استاندارد تعریف شده ولی بخشهایی در این حوزه وجود دارد که هنوز استانداردها را رعایت نمیکنند.

کد خبر: 960728001 تاریخ انتشار: جمعه ۲۸ مهر ۹۶ - ۷:۴۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ریاست سازمان نظام مهندسی استان اصفهان بیان کرد: استانداردهای حوزه ساخت و ساز توسط سازمان استاندارد تعریف شده ولی بخشهایی در این حوزه وجود دارد که هنوز استانداردها را رعایت نمیکنند.استانداردها هنوز در بخشهایی از حوزه ساخت و ساز رعایت نمیشود

استانداردها هنوز در بخشهایی از حوزه ساخت و ساز رعایت نمیشود

استانداردها هنوز در بخشهایی از حوزه ساخت و ساز رعایت نمیشود

استانداردها هنوز در بخشهایی از حوزه ساخت  و ساز رعایت نمیشود

علی عموشاهی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه جامع ساختمان با بیان این که برگزاری این نوع نمایشگاهها میتواند در ارتقای ساخت و ساز نقش بسزایی داشته باشد، گفت: باید توجه داشت که با استفاده از تکنولوژیهای نوین در حوزه ساخت و ساز می‌ توان علاوه بر افزایش کیفیت، وزن ساختمانها را هم کاهش داد.
عمو شاهی با اشاره به این که به علت کمبود فضا در این نمایشگاه موفق به نمایش همه تکنولوژیهای نوین حوزه ساخت و ساز نشدیم، ادامه داد: امیدوار هستیم سال آینده نمایشگاه به محل اصلی خود رفته و فضای بیش تری را در اختیار داشته باشیم.

استانداردها هنوز در بخشهایی از حوزه ساخت و ساز رعایت نمیشود


وی با اعلام این که در ایران تا نیل به استانداردهای جهانی فاصله بسیاری داریم، افزود: اکنون در کشور ایران بیش از صد نوع مصالح ساختمانی استاندارد در کشور وجود دارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان با اعلام این که در بخشهایی از ساخت و ساز در حال استفاده از تکنولوژیهای جدید هستیم، تصریح کرد: استانداردهای حوزه ساخت و ساز توسط سازمان استاندارد تعریف شده و در برخی بخشها اجرایی گردیده و این در حالیست که بخشهایی نیز در حوزه ساخت و ساز وجود دارد که هنوز استانداردها را رعایت نمیکنند.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ مهر ۹۶
1221 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0