المپیاد ورزشی راه حل تحقق وحدت میان همه مهندسان جلوخانی

المپیاد ورزشی راه حل تحقق وحدت میان همه مهندسان

برگزاری جلسه ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با اعضا کمیته و کمیسیون ورزشی سازمان این جلسه با حضور اعضای تیم های ورزشی سازمان صورت پذیرفت.

کد خبر: 970127011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷ - ۶:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، برگزاری جلسه ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با اعضا کمیته و کمیسیون ورزشی سازمان این جلسه با حضور اعضای تیم های ورزشی سازمان صورت پذیرفت.

المپیاد ورزشی راه حل تحقق وحدت میان همه مهندسان

المپیاد ورزشی راه حل تحقق وحدت میان همه مهندسان

المپیاد ورزشی راه حل تحقق وحدت میان همه  مهندسان

جلوخانی، ریاست سازمان با تاکید بر اهمیت تداوم حضور سازمان در عرصه های فرهنگی – اجتماعی و ورزشی، بیان کرد: سال گذشته از نظر فعالیت های ورزشی و فرهنگی شاهد جهش و پیشرفت مناسبی از طرف اعضا سازمان بودیم و با کمک اعضای سازمان تصمیم داریم تا امسال باشگاه فرهنگی ورزشی نظام مهندسی قزوین را راه اندازی کنیم.
جلسه ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با اعضا کمیته و کمیسیون ورزشی سازمان برگزار گردید.
رئیس سازمان ضمن برشمردن افتخارات سازمان در زمینه های ورزشی، گفت: از مطالباتی که در این سال ها همواره از طرف اعضا مطرح شده است موضوع تمرکز و تقویت فعالیت های ورزشی و فرهنگی برای اعضا و خانواده هایشان بوده که این خواسته به حق، امسال با تصمیمات هیأت مدیره محقق خواهد شد.
جلوخانی با یادآوری درخواست هم فکری از طرف اعضای کمیته های ورزشی برای تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی، ادامه داد: بی شک ورزشکارانی که از نزدیک درگیر فعالیت های ورزش قهرمانی و همگانی هستند بسیار بیش تر میتوانند از نظر فکری و حتی اجرایی در تأسیس و آغاز بکار با قدرت باشگاه نظام مهندسی کمک حال ما باشند.

المپیاد ورزشی راه حل تحقق وحدت میان همه مهندسان

وی با اشاره به حضور فعال بانوان ورزشکار عضو سازمان، اظهار داشت: خوشبختانه بانوان عضو سازمان بسیار در زمینه ورزشی فعال بوده اند و ما قصد داریم از طریق توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی ورزشی بانوان، روحیه نشاط و شادابی را به درون خانوادهها و جمع فرزندان و همسران مهندسان تزریق کنیم.
المپیاد ورزشی راه حل تحقق وحدت میان همه مهندسان
جلوخانی با تشریح برنامه های سازمان در راستای برگزاری المپیاد ورزشی مهندسان در سطح کشور، تصریح کرد: تا به امروز با هماهنگی سایر سازمان های نظام مهندسی کشور برنامه ریزیهای مناسبی در جهت برگزاری امپیاد ورزشی مهندسان صورت گرفته است که این امر در صورت تحقق میتواند تاثیر خاصی در ایجاد وحدت و قرابت های میان مهندسین و سازمان های تابعه در سایر استان ها را بدنبال داشته باشد.
در ادامه این جلسه، گزارش فعالیت های کمیسیون ورزشی سازمان در سال نود و هفت قرائت شد که شامل مسابقات در رشته های تنیس خاکی، والیبال، فوتسال، شنا، دارت و طناب کشی برای بانوان و شطرنج بوده که در رشته شنا به قهرمانی تیم نظام مهندسی منجر گردید و رشته دارت بانوان و والیبال هم تیم سازمان حائز مقام شد.
هم چنین از دیگر فعالیت های مهم گردهمایی پیاده روی خانوادگی بود که با شکوه خاصی برگزار گردید و همین طور تیم کوهنوردی سازمان با حضور خانم ها و آقایان کوه نورد، صعودهای موفقی انجام دادند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ فروردین ۹۷
784 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0