رسانه های تخصصی زمینه ساز نظام مند سازی جامعه ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

رسانه های تخصصی زمینه ساز نظام مند سازی جامعه

حجت الاسلام والمسلمین مازنی _ ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم برگزاری نخستین جشنواره ملی نشریات تخصصی ساختمان، از ایده برگزاری این جشنواره که سبب پیوند مؤثر دو حوزه صنعت ساختمان و رسانه شده است، تقدیر کرد.

کد خبر: 971013016 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ دی ۹۷ - ۱:۵۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حجت الاسلام والمسلمین مازنی _ ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم برگزاری نخستین جشنواره ملی نشریات تخصصی ساختمان، از ایده برگزاری این جشنواره که سبب پیوند مؤثر دو حوزه صنعت ساختمان و رسانه شده است، تقدیر کرد.

رسانه های تخصصی زمینه ساز نظام مند سازی جامعه

رسانه های تخصصی زمینه ساز نظام مند سازی جامعه

رسانه های تخصصی زمینه ساز نظام  مند سازی جامعه

مازنی با اشاره به لزوم تحقق واقعی شعار واگذاری کار مردم به مردم و نظام مند کردن مشارکت مردم در امور بیان کرد: تشکیلاتی کار کردن و نظام مند کردن مردم در حوزه های تخصصی و سیاسی و تعریف و تشکیل احزاب واقعی لزوم انکار ناپذیر برای توسعه و پاسخگویی به جامعه است.
ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم نهادینه سازی قدرت تصمیمگیری توسط هریک از این تشکیلات، خواستار تعریف و تبیین یک نظام صنفی هنری با کمک خود هنرمندان شد.
وی، تعداد و جمعیت مهندسان و اثرگذاری عملکرد آن ها در رفاه عمومی و پیشرفت اقتصادی و اشتغال را یادآور شد و تصریح کرد: کارکرد رسانه های صنعتی ساختمان در زمینه هایی چون رعایت اخلاق حرفه ای و جلب اعتماد عمومی، قابل توجه است تا آرامش عمومی محقق شود.

رسانه های تخصصی زمینه ساز نظام مند سازی جامعه

مازنی ابراز امیدواری کرد با توسعه کیفی صنعت ساختمان و توجه ویژه به طراحی و معماری ساختمانها شاهد احداث ابنیه ای طبق معماری ایرانی اسلامی باشیم.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ دی ۹۷
533 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0